Asjadest

Ma olen mitu korda hakanud kirjutama ning siis loobunud. Ei teagi miks. Mustandeid on juba hulgi, aga ei viitsi nagu lõpetada ka. Pole enam seda hetke ja seda tuju peal.

Kirjutan hetkel oma lõputööd. Sain siin vahepeal teada, et töö peab koos olema juba 20.aprill. Osakonda esitamise tähtaeg on 4.mai. Appi. Kutsusin eelmine nädal sõbrad külla. Nad jalutasid kahel päeval Mammuga õues mõned tunnid ning selle aja jooksul sain oma teooria paika ja juhendajalt selle kohta ka üsna positiivse tagasiside. Järgmine ülesanne on nüüd ankeetküsitluse vastuste kokkuvõte teha ning uurimustulemused teooriaga seostada ja nipet-näpet veel ja olekski valmis.

Aga. Andke mulle andeks, aga inimesed on veidi lollakad. Mul oli konkreetselt kirjutatud ankeeti tutvustusse, et palun vastata ainult 18+ vanuses inimestel, keda ON koolis kiusatud. Noh ja vastustena tuli sinna, ihii, olen alles 11 ja mind tegelikult ei kiusata ja muid taolisi vastuseid. Selliseid oli lausa 26! See kõik on minule lisatöö. Hakata üks haaval neid kuramuse vastuseid teiste tulemuste seast välja otsima ja siis maha arvama. Järgmine näide näiteks selline, et mul on jah-ei vastusega küsimus ning järgmine küsimus, et kui Te vastasite JAH, siis vastake sellele küsimusele ja seal all on 20+ vastust, et ma ei vastanud eelmisele küsimusele. Halloooo. Ma olen iga õhtu neid tulemusi analüüsinud ja ükshaaval arvutanud ja kokku lugenud ja ma olen alles poole ja peal ja praegu mõtlen, et persse küll, mõtlen välja need numbrid parem. Aga seda homme, täna mul aju valutab juba sellest suurest mõtlemisest, et miks küll, miks küll minu ankeedile sellised vastajad sattusid.

Muust teemast niipalju, et Mammu on 8 kilo täis, sööb meid vaeseks ja on muidu äge ja tragi. Avastas, et kui näpuga näitab ja kisab, et ANNA, siis üldjuhul antaksegi. Eriti, kui kõvasti kisada. Ja nüüd ta tahab kõike. Anna anna anna anna – aitäh! Vähemalt on viisakas. 1.1 aastaselt on tal kasutusel sellised sõnad: emme, anna, opa(sülle), päh(kõik ägedad asjad, mida puutuda ei tohi), aitäh, aua(koer, kass), auh(kui küsida, mis häält kutsu teeb), papa (papakoi ja papud), ja muidugi – MÄMM MÄMM. Hetkel rohkem meelde ei tule, ehk on neid veelgi. Neid kasutab ta siis nüüd juba õiges kontekstis. Varem ütles neid ka, aga suvaliselt

Mina aga mõtlesin, et kõik – aitab mugimisest. Panen end reedel Maijooksule kirja ja hakkan nüüd treenima. Täna oli õhtul meeletu jäätise isu. Aga ma panin hoopis rullikad jalga ning õnnistasin nad sisse. Pole mitu aastat sõitnud ja ma tundsin neist nii puudust. Eelmine aasta korra proovisin, aga siis ei olnud siin veel korraliku teed. Nüüd tänu jäähalli ehitusele tehti ka normaalne kõnnitee maja juurde ja saab mööda seda päris mõnusa ringi sõita. Täna sõitsin ühe, see on kusagil 5 kilomeetrit ja veidi peale. Varsti tahaks juba kaks ja siis juba kolm sõita. Pelgurannas elades oli küll kordades mõnusam, sai teha pika pika ringi, mitte mitu pisikest, aga raskel ajal on kärbes ka liha. Ja sõitsin nagu vana kala, ei olnud mingit hirmu, ei kukkunud ka kordagi, mis sest, et ma siiamaani pidurdada ei oska vaid üritan tänavapostist vms kinni haarata seisma jäämiseks.

Aga ma homme jälle varbaga kirurgi juurde. Kuuendat korda. KUUENDAT. Ma loodan, et nad ei lõika, ehk leitakse mingi alternatiiv. Ma ei taha jälle sinine suss jalas kodus passida.

Ps. mul uus kiiks. Kohutavalt häirib, kui ma siin kirjutan täiesti tavalise sõna, kas või kellegi nime ja see värk siin joonib sinna punase joone alla. Miks, miks, miks???

Ja muide, sellised ägedad kingad on müüa. Tellisin endale, aga tulid liiga suured. Sobivad 40-40,5 numbrile, sisetallamõõt on 26 cm, konts 15 cm ja platvormi osa 4 cm.

kinggg

Lisa kommentaar

