Viimaks siis see superdieet, mille lõpu ma rämedalt pekki keerasin, sõna otseses mõttes :)

Sõida veel maale.. tundub, et seal on viimse kui inimese ainueesmärgiks meie paksuks söötmine. Reedel oma juba teadsin, et see on viimane päev. Ma seisin vaevu püsti ja pilt tahtis pidevalt ära kaduda – pea 2 tundi autoga sõita selliselt oli üsna raske. Maale jõudes juba rikkusin veidi viienda päeva menüüd, sõin vanaema tehtud kalasuppi. Ja siis käisin vanemate juures ja nautisin värsketest ubadest jahvatatud kohvi ja viilu tervisliku kirjut-koera.

Aga need 5 päeva toimisid fantastiliselt. Et kel vähegi rohkem meelekindlust heale ja paremale ei öelda, siis sellega saab tõesti paar kilo kergemaks ja üsna ruttu.

Vanaema ütles, et vanasti kutsuti seda stjuardesside dieediks. Sa võid süüa suppi, kus on sees sibul, roheline paprika, kapsas, porgand, juurseller ja purustatud tomatid. Ning maitseks ka juurvilja puljongikuubikud. Ja seda suppi võib süüa nii palju kui vähegi alla läheb. Esimesel päeval tohib piiramatult süüa puuvilju, välja arvatud banaane, teisel päeval juurvilju, välja arvatud herneid ja ube, kolmandal päeval peab sööma juur-ja puuvilju, välja arvatud banaanid ja kartulid, neljandal 6 banaani  ja kuni 8 klaasi lahjat piima. Viiendal päeval on menüüs loomaliha ja tomatid.

Minu dieedi rikkumine sai alguse viiendal päeval, ma ei suuda süüa tomateid ja liha eraldi, nii hautasin ma omale meelepärase roa, kuhu lisasin ka veidi kartulit ja porgandit. Ehk ei midagi kohutavalt hullu. Aa, ja kohvi jõin ka viimaks, kohe päris mitu tassi, sest banaanid ja piim panid kõhu jubedalt kinni.

Kirjutasin ka iga päev üles, mida ja kui palju ma siis tarbisin ning kuidas kaalunumber sellest muutus. Viimases numbris ei saa kahjuks 100% kindel olla, sest maal näitab kaal vähe teise numbreid, aga no umbes saab ikka aru.

1. päev 

Kaal 74.7. 

Menüü: 1 suur roheline õun, tass rohelist teed, kauss suppi, kiivi, väike apelsin, tass teed, kauss suppi, apelsin, vett.

2. päev

Kaal 74.3

Menüü: 3 tassi teed, 2 porgandit (190g), kauss suppi, 67g kirsstomateid, 106 g kurki. 

3. päev

Kaal 73.3

Menüü: 2 klaasi smuutit – (pirn, kiivi, õun, mustikad, granaatõun, vaarikad, vesi), väike õun, greip, pool õuna, kauss suppi, tass teed.

4. päev

Kaal 72.4

Menüü: 5.5 banaani, 4 klaasi piima, kauss suppi, tass teed, 1 tl kaneeli.

5. päev

Kaal 72.2

Menüü:  3.5 tassi kohvi 7 tl suhkru ja piimaga, 600 g azuupada (liha, sibul, kirsstomatid, kartul, porgand, maitseained). 2 väikest kiivit. kauss kalasuppi ja 2 viilu tervisliku kirjut koera – seal polnud kommi, küpsist ja kondentspiima vaid pähklid, rosinad, datlid ja mõned piparkoogid.

Viie päevaga 2.5 kg kergem nagu naksti. Süüa võib kordades rohkem, kui mina seda tegin. Kuna ma jäin teisel päeval haigeks ja mu kurk oli paistes, ei läinudki mul suurt alla midagi. Jõin ka otseloomulikult vett. Trenni ei teinud, liigutasin minimaalselt, sest noh, ma jäin haigeks. Kui veel trenni ka teha, oleks tulemus kindlasti parem.

Ma küll rikkusin nädalavahetusega pea kõik ära, aga ma üritan nüüd tuleval nädalal valida, mida ma suhu pistan. Näiteks ma ei kavatse osta ühtegi magusat asja endale koju, kuid kui kusagil külas või sünnipäeval ikka tükk kooki pakutakse, siis ma kavatsen selle ka vastu võtta. Aga nii tore oli viimaks näha taas kaalul oma raseduseelse kaalu numbreid. Järgmine eesmärk on saada sinna ette number KUUS!

Pluss savi need nädalavahetusel söödud koogid ja kommid, ma sain endale kaltsust imeliselt istuvad TEKSAPÜKSID. Ma pole kandnud aastaid teksapükse, sest ma pole lihtsalt leidnud endale poest selliseid, mis mulle jalga läheks ja sobiks. Kuid need püksid on nagu jalga valatud. Ei saaks olla õnnelikum 🙂

Lisa kommentaar

