Toidukorvi jutud

Käisin nüüd viimaks eile ja ka täna poes. Andres on endale lõunati töö juures ostnud head ja paremat, mul on summad küll kirjas, kuid mitte asjad ise. Eks ta seal endale valmistoitu ja salatit ning mahla ostab.

Aga mina tõin eile meile koju paki piima, 6 banaani, 2 kiivit, suure röstsaia, rukkileiva, 2 suurt jogurtit, Mammule 2 puuviljapüreed, paki riisi, tatart ja ühe lahja margariini. Ning paki nätsu.  – 14.63

Täna tõin ühe paki külmutatud wokijuurvilju, mida liha kõrvale praadida ning Mammule 6 puuvilja püreed.  – 7.53

Aga toidu peale on kulunud see kuu juba 42.53. Ma nagu ei saa aru, kuidas see summa nii suur saab olla. Täiesti absurdne, arvestades, et ma ise olen vaid kahel korral poes käinud ja ma nagu ei ostnud just väga palju asju või väga suure summa eest neid. Nojah, tundub, et kokkuhoiust ei tule küll midagi välja, mis sest, et mina hetkel põhimõtteliselt ei söögi midagi juba neljandat päeva ja toit kapis lihtsalt seisab ja ootab. Ei tea, kui pühapäeval 3 pakki piima ette ära osta ja mõned puuviljad ja veidi liha ka, kas siis saaks nii, et ei käigi kordagi poes. Vähemalt mina. Andres laristab ikka rõõmsalt edasi ju iga päev. Tema juba toidu pealt kokku hoida ei kavatse. Praegu, kui ma talle selle idee välja käisin, siis ta ütles: “See on ju jama, nii ei lähe kohe mitte”.

Kui ma üksi elaks, siis mu kuu toiduarve olekski vist maksimaalselt 50 euri, kui sedagi. Kunagi keskkoolis ma olin nii laisk, et ma elasin lahustuvast kohvist ja võileibadest. Suur dilemma oli iga kord koolist tulles, et kas ma viitsin üle tee poodi minna või ei viitsi. Enamjaolt ei viitsinud. Pole siis ime, et ma tol ajal üle 10 kilo vähem kaalusin. Ja siis tuli Andres, tõi toidu ja sinna sisse kuhjaga õli ja soola, mida mina muidu kunagi ei kasutanud. Ja nii ta läinud on. Aitäh kallis kaasa.

Aga homme läheme maale ja siis sealt plaanin tuua toormoosi, salatisegu, liha, kartulit, porgandit, mett, mune ja ehk midagi saab veel. Üritan siis vähemalt nii, et mina ei käi poes igasugu rämpsu peale laristamas.

PS: imesupi dieediga on kadunud 3 päevaga juba 2,3 kg. Esmaspäeval, kui nädal aega läbi on, siis teen kokkuvõtte ja kirjutan lähemalt. Ausalt, kui teil kellelgi on nädala pärast üritus, kus on vaja võimalikult hea välja näha, siis see dieet toimib! Ma olen kohe kohe paarisaja grammi pärast oma raseduseelses kaalus. Mu kaal on seisnud juuni kuust saati ning see on hetkel ainus asi, mis on selle liikuma pannud. Mind isegi ei huvita, mille arvelt see kaal on kadunud, mul on nii hea meel viimaks ometi väiksemaid numbreid seal kaalul näha.

2 thoughts on “Toidukorvi jutud

  1. Ma võisin üksi elades nädal aega vanaks läinud asju ka südamerahus süüa, et ei peaks poodi kõndima.. Oeh, lihtne elu.. 😀

Lisa kommentaar

