Idioodid liikluses

Helistasin täna politseisse ja teatasin ühest taolisest. Millegipärast, kui mul tarvis kusagil sõita, siis ma nagu magnetiga tõmban ligi selliseid inimesi, kes sõita ei oska või ei taha osata. Ütleme nii, et kui ma poleks teinud äkilist pidurdust, siis oleks üks Poola veokijuht mu autol tuimalt külje maha sõitnud. Sõidan mina peateel, tema tuleb kanalist suubuvalt teelt ja tal on anna teed märk. Ilmselgelt see temale ei kehti ja teed ta mulle ei anna. Ma andsin mitusada meetrit talle veel signaaliga märku, mis ma sellisest teost arvan. Kui ta eespool ülekäigurajast ka tuimalt üle sõitis, nii, et jalakäia ehmatas ja peaaegu kukkus, siis jätsin tolle eluka numbrimärgi meelde ning koju tulles panin kindluse mõttes kirja ka.

No kurat küll, mul on väike laps ju ka autos. Oleks ma üksi olnud, siis ma ei oleks ehk nii tugevalt reageerinud, aga no see oli liiga napikas. Mõtlesin alguses, et ega see politseid eriti ei huvita, kuid ei, numbrimärgi järgi tuvastati ka auto mark ja juht ning saadeti patrull seda veokit peatama ja kontrollima. Praegu on juhtunud liiga mitu õnnetust, kus süüdi on olnud just need paganama veokijuhid. Selles õnnetuses, kus ema oma 5 aastase tütrega hukkus, polnud veokijuhil isegi vastava kategooria juhilube.

Igatahes, ehmatus jälle missugune. Ma loodan, et see juht saadi kätte ja viidi meie liikluskultuuri ja reeglitega veidi rohkem kurssi.

Lisa kommentaar

