Ma olen orav rattas!

Nädal tagasi ühel ilusal laupäevasel pärastlõunal otsustasin ma uurida, et huvitav, millal küll see uue semestri tunniplaan üles tuleb. Ja no küll oli suur minu imestus, et on juba ammu üleval. No ja veel suuremaks imestuseks sai see, et kool algab juba esmaspäeval. Ehk mul oli aega üks päev välja mõelda, kuidas ma saan, kas ma saan, kuhu ma lapse viin, mitmesse loengusse ma jõuan, kas ma lapsega ikka ujuma jõuan, kas ma ise trenni jõuan jne. Esmaspäeval oli üks pikkkkkkkk loeng. Ma käisin hommikupoole lapsega ujumas ära, siis sõitsime Nõmmele Bibi mängumaad üle kaema ja seda sünnipäevaks broneerima, siis kimasin kooli ja käisin rääkisin õppejõuga, et vot mitte kuhugi pole seda tegelast panna, kes mul süles oli ning ehk on võimalik kodus enamus asjad ära teha. Õnneks on! Terve loeng on moodles olemas, pean ainult kamba leidma, et arvestuseks äriplaan ära kirjutada. Leidsin ka grupi ning äriplaani idee juba kirjas. Sellega on siis korras. Teisipäeval sai õnneks mu sõbranna Mammut vaadata. Ärkasime kell 5!, sest kell 8 pidin ma juba koolis olema. Saime siis oma toimetused tehtud, viisin lapse Mustamäele, ise kooli. Olin esimese loengu kohapeal ära, teist mitte. Teises ma eelmine aasta juba käisin, ainult ma ei teinud arvestust. Tundus mõttetu ainult ühte ainet teha. Seal on õnneks sama teema, mis eelmine aasta. Peab essee kirjutama. Ning esimene loeng, milleks oli projektitöö, seal kirjutame kambakesi projekti. Kolmapäeval sai ka õnneks mu sõbranna last hoida. Ma küll jõudsin kooli poole loengu pealt, sest sõbrannal oli hommikupoole arst, aga pole hullu. Vähemalt nägin ära, mida kujutab endast viipekeele loeng. See oli meeletult tore ja lõbus ning julgen väita, et praeguse seisuga oskan ma viipekeelt paremini kui vene keelt :D. Teine loeng oli sotsiaalseadusandlus. Ka väga huvitav. See on ka ainus loeng, mis lõpeb faktipõhilise eksamiga. On 38 kordamisküsimust, eksamil vaja vastata 3. Põhjalikult. Aga ma ei usu, et sellega probleeme tekib. Üritan sinna kõikidesse loengutesse kohale jõuda, ning kuna aine ise on huvitav ning õppejõud oskab väga hästi oma ainet lugeda, siis mulle jääb see materjal juba niigi meelde. Ei nõua erilist juurde tuupimist. Neljapäeval viisin lapse Sauele sõbranna juurde. Kujutage nüüd ette seda logistikat. Esiteks me magasime sisse, siis vaja sõita 45 kaugusele teise linna, laps sinna, kooli tagasi, hiljem uuesti Sauele, siis uuesti Lasnamäele. Koju jõudsime päris hilja. Aga ma sain vähemalt üldjoontes sellel nädala oma kooliga ühelepoole. Ning isegi ehk veidi targemaks. Kokku on mul siis vaja läbida veel 5 ainet, 1 praktika ning kirjutada lõputöö. Selle viimasega pean ma tegelema kõige selle muu kõrvalt. E ja R käin ma lapsega ujumas. E ja K on mul trenn. T ja N on Andresel trenn. Kool on kuidas jumal juhatab, järgmine nädal peaksin ainult kolmapäeval kohale minema, aga siis ei hakka lapsehoidjat üldse otsimagi, lasen Andresel temaga koju jääda. Kaua ma teda ikka nii ringi solgutan, las olla veidi kodus ka. Kuigi ma tean, et tal on külas teistega mängides alati väga tore, ta on hea laps, magab ja sööb ilusti ja ma ei pea muretsema, on lapsel siiski kõige parem oma kodus oma vanematega.

No ja kõige selle kõrvalt pean ma veel tegelema oma käsitööga (ja lõputööga :D). Jah pean!, sest see on hobi, mida ma armastan ja mida ma pean tegema. Hetkel on käsil ka kaks väikest tellimustööd, mis ma pean järgmise nädala jooksul valmis saama! Vaikselt koon ka neid enneaegsete mütsikesi, viis pisikest mütsi juba valmis. Üritan heegeldada ühte hiigeljänest, vahepeal heegeldasin ka ühe armsa valge õuna, selle ma kinkisin juba ära, tegin Kätlinile mütsi, kudusin juba ühed papud, aga need tulid kahjuks veidi suured, pean nüüd uued tegema, midagi on kindlasti veel 🙂

Nädalad lähevad hullumeelse kiirusega lihtsalt. Mariel sai eelmine pühapäev juba 11. kuu vanuseks. Viimane minisünna oli ära. Nüüd planeerime uhket 1. eluaasta sünnipäevapidu. Peame seda õigel päeval ja mängutoas, et oleks ruumi, kõik kallid sõbrad ja tuttavad kohale kutsuda. Tellisin ka ühe imearmsa tordi ära. Muu planeerimisega on veel õnneks veidi aega. Osta söögikraam ja nõud, õhupallid jms kraam.

Üritan ka ikka vaikselt trenni teha ja normaalselt süüa. Midagi imeliku on juhtunud. Mul ei isuta absoluutselt magusa järgi. Kuidagi sai aju aru, et jeesusmaria mis kuramuse hinnaga kõik see solk poes on. Šokolaadid mitu eurot, küpsised, kommid, vahvlid, tordid jms sama. Magustoiduks on nüüd õun ja joogijogurt. Vahel ka siiski paar kohukest, aga kui on tõesti pikk päev, siis ma luban endale seda.

Loodan varsti mingil mõistlikul teemal ka kirjutada, mitte sisukokkuvõtet oma kiirest nädalast 🙂

2 thoughts on “Ma olen orav rattas!

  1. Väga tubli oled! Paneb mind mõtlema, et kuidas ma nii saamatu ja laisk olen. Aega peaks mul jaguma, aga ikkagi midagi tehtud ei saa.

Lisa kommentaar

