Minu meisterdamisi :)

Ega see ei ole lihtne ülesanne, püüda pildile kindad-mütsid-sallid, nii et nad tunduksid ahvatlevad ja keegi neid osta tahaks. Mõni asi on nii omapärase kujuga, et see küll seljas võib olla väga ilus, kuid pildilt tundub üks igav plönn. Viskasin siis endale veidi värvi näkku ja tegime kodustes tingimustes veidi teistmoodi pilte minu kudumitest, et tekiks aimu, kuidas need asjad käes-peas välja näevad. Minu meelest kukkusid päris hästi välja.

(Ärge pange tähele, kahel pildil ma “töötlesin” endal silmade alt kotid ära, mind nii kohutavalt häirib see, et ma naeratades nagu hamster välja näen, aga tuleb välja, et ilma on veel hullem :D).

PS: Kõik asjad, peale selle lilla mütsi (seal all ka kommentaar) on kohe olemas ja ootavad omanike. Võtke julgelt ühendust kas siin: https://www.facebook.com/pages/Kadilooming/327065850665795 KÄIMAS KA LOOSIMINE! 🙂 või siis e-maili teel: kadi.uustal@gmail.com
Muidu käsitöö vallast veel nii palju, et sain viimaks endale kingituseks raamatu “Võluväega mänguasjad”, ehk uuest aastast üritan veidi midagi muud proovida. Selleks pean muidugi muretsema veidi uusi heegelnõelu, silmusemärkija, turvasilmi ja täidist. Ja sain ka lõngapoe kinkekaarte 20 euro väärtuses, veel võitsin ma 20 euro väärtuses lõngapoe kinkekaarte ja kui hästi läheb, võidan ühe kümnese veel ühel konkursil ja siis ma saan minna niisama 50 euro eest lõngapoodi shoppama. Käsitööarmastajad kujutavad ette, mis mõnus tunne see on! Mina ei jõua igatahes ära oodata. Üks must have asi mis teha on veel kaelussall minu päkapikule. Selle pean ka linnas ruttu ära tegema.

Ja hakkan ka vaikselt meisterdama imepisikesi mütsikesi enneaegsetele lastele, kes peavad igatepidi soojas olema. Kes soovib ka selle toreda ettevõtmisega ühineda, siis infot selle kohta leiab siit: https://www.facebook.com/heategupisematele?fref=ts   ja siit: http://heategu.weebly.com/

Tsaupakaa 🙂

Lisa kommentaar

