NIPP

Kuidas puhastada mikrolaineahju. LIHTSALT.

Võib-olla ma olen ainus loll, kes seda varem ei teadnud, aga nägin täna internetiavarustes ühte nippi ja kuna mu mikroahi nägi välja, nagu sinna oleks kõik eelmise sajandi toidujäätmed ära surnud, mõtlesin selle nipi ka kohe järgi proovida. Kuna mul sellesse erilist usku ei olnud, ei hakanud ma enne-pärast pilti tegema, aga oh, oleks võinud, sest vahe on meeletu. Mu mikrokas näeb välja nagu uus ja kasutamata. Uskumatu!

Ma olen seda puhastamist nii kaua edasi lükanud, sest see ahi on meil kõrgemal ja siis ma peaks sinna tooliga ukerdama ja edasi-tagasi käima lappi pidevalt pesemas ja oeh, üldse ei viitsi. Aga nüüd käis kõik imelihtsalt ja kiiresti, siuh säuh ja valmis.

Nipp: Võta kauss vett, lisa hulka 2 tl äädikat, soovi korral ka sidrunimahla ja pane see 5 minutiks mikrolaine ahju. Toimib see siis selle põhimõttega, et veeaur mis tekib, lahustab mustuse ja rasva ahju seinte küljest lahti, äädikas desinfitseerib ja sidrun annab meeldiva lõhna. Ma pidin lapiga ainult lahtisulanud mustuse ära tõmbama ja kõik. Ei mingisugust nühkimist ja kraapimist. Taldriku loputasin kraani all ära ja kõik. Imelihtne.

Loodetavasti sai keegi veel uue kasuliku nipi võrra rikkamaks 😉

One thought on “NIPP

  1. Kindlasti proovin ära. Olen ka seda pikalt edasi lükanud. Teoorias küll usun seda nippi, aga pärast ära proovimist saab täpsemalt öelda. Tundub liiga lihtne, et tõsi olla 🙂

Lisa kommentaar

