Ebaviisakad parkijad

Kuna eile oli juba teine kord mul end seetõttu välja vihastada, siis elan end parem siin välja. Esimene kord end pahandada oli umbes nädal-kaks tagasi, kui läksime õhtul lapsega enne trenni toidupoodi. Meil siin Lasnamäe Prisma juures on spetsiaalsed peredele mõeldud parkimiskohad, mis on siis laiemad, et saaks ilma probleemideta lapse autost kätte. Kitsas vahes, eriti kui kõrval parkivad tegelased parkida ka pole osanud, on sealt koos turvahälliga välja nihverdamine üsna klass omaette. Igatahes, nägin, et need kohad olid täis, aga üks auto oli kohe kohe lahkumas. Tõmbasin tee äärde ja ootasin, et ta ära sõidaks, et ise sinna parkida ning kui ma juba liikuma hakkasin, tõmbas sinna kummi vilinal üks bemmihärra. Pole vist vaja mainidagi, et ilmselgelt tal autos ühtegi last ei olnud. Ei olnud ka lastele mõeldud turvavarustust, et saaks end välja vabanda, et lapsed kohe poest tulevad. Jah, ma käisin vaatamas. Esialgu ma parkisin ta kinni ja kerisin akna alla, et küsida, et mis mõttes sa nii teed? Tema ei reageerinud. Kuna mulle auto vastu sõitis, pidin sealt ära minema. Okei, parkisin siis auto mujale, võtsin lapse ja jalutasin sinna auto juurde. Koputasin aknale, ja see mees ei reageerinud! Vaatas tuimalt enda ette ja ei teinud teist nägugi. Isegi akent ei julgenud alla lasta, veelvähem autost välja tulla. Selline nõme nahhaal. Läksin siis lapsega poodi ära, las siis istub oma autos. Ma ei mõista seda, et seal eemal oli ka vabu kohti, miks tal oli vaja just sinna parkida?

Igatahes, mul oli see lugu juba peaaegu meelest läinud, kui eile sarnane olukord kordus. Seekord Maxima juures. Ka seal on ukse lähedal peredele mõeldud parkimiskohad. Ja seal seisis takso! Parkisime ära, võtsin lapse ja läksin ja koputasin sellele taksole aknale. Küsisin härralt, et miks ta pargib peredele mõeldud parkimiskohal, kui tal isegi autos lapsi peal ei ole. Algul üritas valetada, et hahaa, lapsed on poes, aga kui küsisin, et kus laste turvatoolid on, siis oli kök mök ja õiendas, et mis see minu asi on kus ta pargib, tahan ise sinna tulla või. Ütlesin ainult, et võiks mingi häbitunne olemas olla.

Vähe sellest, et iga kolmas üldse parkida ei oska ja oma uhked autod ja riistapikendused invaliidide kohtadele pargivad, nüüd on siis veel sellised nõmedad tegelased välja ilmunud, kes oma paksu perset liigutada ei jaksa, et endale veidi eemal koht leida.

Mida sellises olukorras teha? Ma võin tulla ka sealt parkla tagant vihmaga, lumega, libedaga ja väikse titega. Aga miks ma pean seda tegema, kui minusugustele – väikelastega peredele on loodud parklas spetsiaalsed parkimiskohad, et võimalikult kiiresti ja turvaliselt punktist A punkti B jõuda. Aga ma ei saa seda teha, sest bemmivendadel ja taksojuhtidel on neid äkitselt rohkem vaja.

8 thoughts on “Ebaviisakad parkijad

    • Ma olen mõelnud, et peaks laskma kusagil teha kleepsud, mingi eriti rõveda ja kleepuva liimiga. Kirjutaks peale, et õpi parkima ja siis paneks selle läraka esiklaasile. Osadele paneks kohe mitu 😀

  1. Mul oleks terve majaesine nendesamuste kleepsudega kaunistatud seljuhul! 😀

    Vähe sellest, et poodide ees on selliseid jamasid, siis meil ei ole näiteks maja ees kuskile parkida, sest needsamused tillipikendajad ja “lasteootajad” pargivad nii kuidas jumal juhatab, tihti kolme auto kohale. Ülejäänud võtku autod selga või lennaku kopteritega. Ja kui sellest ei piisa, siis MuPo hoolitseb selle eest, et kui sa vähegi oma auto maja ette pargitud said ja see poole rattaga muru peal on, saad kell pool kaks öösel trahvi ka veel 🙂

    • Ma laoks ka neid igale teisele vist. Vahel endale ka. Ma vähemalt üritan nikerdada niikaua, kuni ilusti joonte vahel olen ja kellelegi ette ei jää. Oleks rohkem selliseid 😀

    • No Prisma juures on näiteks koha peale joonistatud suur lapsevanker + siis sildid üleval. Maximas on sildid üleval, et pereparkla kohad ja lastega peredele. Üsna arusaadavalt tähistatud 😀

      • Kahjuks ma senini olengi saanud vaid korra-paar nendel kohtadel parkida, sest alati on need täis neid, kellele need mõeldud ei ole -.-. Teie oleks võinud julgelt auto sinna jätta 🙂

Lisa kommentaar

