Kallis vs Odav

Ma olen paljude kalliste asjadega vastu näppe saanud. Ju ma ehk olen liiga tavaline ja mats inimene, et kallist kraami kasutada, et mulle see ei sobi, aga see selleks.

Mul on olnud puberteedi east saati üsna jube näonahk. Jooksin mööda nahaarste, mulle kirjutati erinevaid ravimeid ja apteegikosmeetikat välja, üks kallim kui teine. Ja üks tegi asja veel hullemaks kui teine. Lõpuks ma viskasin selle kalli kraami ära, ostsin Maximast mingi paari kroonise, jah, kroonise, vene näokreemi, kasutasin seda umbes nädal-kaks ja voila, kadusid kõik punnid ja ebatasasused, ma ei pidanud terve selle aja vältel kasutama ei peite ega jumestuskreemi, mil ma seda kreemi kasutasin.

Kosmeetika ja lõhnadega on neid kogemusi küll ja veel. Kui mul on valida 10 eurose Avoni lõhna või Versace vahel, valin esimese. Ma lasin endale kinkida sünnipäevaks Versace Yellow Diamondi. Ja no, öäk. Mu kosmeetika arsenalist kõige kallim asi on vist jumestuskreem ja see maksis ka 12 euri.

Siis muidugi ka riietega sama lugu. Kas ma ostan endale 10 eurosed teksad või 80 eurosed teksad, mingit vahet pole. Odavamad peavad tavaliselt isegi kauem vastu. Pärast sünnitust ostsin endale pea 100 eurose jope ja juba kuu aja vältel tulid taskutelt trukid ära, lukk läks katki, õmblused lagunevad jne. Nüüd ostsin kaltsukas 60 sendiga täiesti tundmatu firma jope ja no see on parim mis mul üldse kunagi olnud on.

Lapse riietega samuti. Olen talle ostnud Nextist asju, üsna kallis hinnaklass (minu jaoks), kui võrrelda neid näiteks tesco, hm-i jms firmadega. Nexti asjad on peale 1-2 pesu topilised ja kulunud välimusega. Mul on lapsele ostetud kaltsukast tavalisi HM organic cotton bodysid, mida on enne teda keegi ma ei tea kui palju kasutanud ja mida on nüüd tema ma ei tea kui palju kasutanud ja mida ma võiks süümepiinadeta edasi müüa, kui väga väga hea väljanägemisega ja korraliku asja.

Mähkmetega sain ka omad vitsad kätte. Kuna ta mul selili keeldub olemast, et tavalist mähet talle jalga saaks panna, ostsin talle püksmähkmed. Võtsin esimesena prooviks Huggise mähkmed, mis tüdrukutele mõeldud. Okei, väga armsad printsessi pildid on seal peal küll, pakis on 52 tk, aga üks pakk on ligi 17 eurot, külgedel on kinnitused liiga nõrgad, ma olen mitu uut mähet sellepärast ära pidanud viskama, et need juba jalga pannes katki on läinud ja kui mähe ära võtta, peab ta lihtsalt lahtisena kuidagi ära viskama, sest kokku voltida seda ei anna. Ja siis nägin Rimis mingeid Lovingu mähkmeid. Pakis on küll veidi vähem – 42tk, aga pakk maksab 8-9 euri. Ja kuna nende kinnitused on 2x tugevamad, ma pole pidanud ühtegi tervet mähet ära viskama, neid saab tal palju kauem all hoida, siis ei anna see 10 mähkmeline vahe mingit moodi tunda. Ja neil mähkmetel on taga spets kleeps, mille hiljem saab mähkme küljest lahti tõmmata ja mähkme pakiks keerata ja ära visata. See on väga väga suur pluss minu meelest.

Ehk mu jutu point on, et suurem hinnasilt ei tähenda alati seda, et asi kohe parem oleks.

Üks udune pilt ka. No Huggised on nunnumad, aga kahjuks see on ka nende ainus pluss.

mässud

5 thoughts on “Kallis vs Odav

  1. Ma vaidleks küll vastu natuke. Päris nii must-valge minu arvates küll ei ole. Nt Name it bodisi, mis kallimad,ei anna võrreldagi hm’i omadega, olen kirbukalt mitmeid ostnud ja no tõesti nagu uued! Ja nt mu Diesel teksad on ka pärast 4 aastat nagu ostes või kunagi kalli rahaga ostetud Hilfigeri teksad, no mugavamaid ja ilusamaid teksaseid pole kunagi olnud! Need lihtsalt paar näidet. Eks oleneb kui nõudlik? keegi on.
    Mähkmed on hoopis teine teema, neid ostad ikka, mida odavam, seda parem.

  2. Heh, mu jaoks just H&M on selline koht, kus lasteriiete kvaliteet on väga seinast-seina. Mõnikord on tõesti head ja vastupidavad asjad ja osad jälle venivad kibekiirelt välja ja muutuvad topilisteks. Samas Nexti riietega olen ma eranditult kõigiga rahul olnud 🙂

    Carter’si riietes pettusin ka, läksid ikka väga kiirelt topiliseks 😦

    Aga mis puutub lõhnadesse, siis ma arvan, et on asi lihtsalt maitse-eelistustes ja kosmeetika koha pealt ka asi oleneb tugevalt noh..asjast 😀

    Mul on paar 2 eurost huulepulka, mis on kordades paremad 15 eurostest, aga samas on mul paar 30+eurost huulepulka, mis on jälle neist kõigist eelnimetatutest paremad 🙂

    • Ma oleks pidanud panema postituse nimeks vist Odav v Väga odav, sest tunnistan ausalt, ühtegi 30 eurost huulepulka pole ma veel raatsinud endale osta. Ehk veel jõuab kunagi 🙂

Lisa kommentaar

