Noored koledad? emad

Ma ausaltöeldes ei suuda enne magama minna, kui olen saanud ennast tühjaks kirjutada. Muide, kell on kohe pool 1. See siin on puhtalt minu arvamus ja nii ongi. Ma ei hakka kuhugi viitama, kes või mis mind sellist kirjutist ajendas tegema, aga see jäi mulle kuidagi hinge peale ja ma tahan oma arvamuse ka sekka öelda.

Väga palju räägitakse, kuidas naised lasevad end pärast sünnitust ja emaks saades käest. Mõni ehk juba raseduse ajal. Et mismõttes saab üks laps takistada oma elu elamist, miks sa enam juukseid ei värvi? Sul ei olegi iga päev ideaalset prantsuse maniküüri tehtud? Mis kuramuse riided sul seljas on, seal on ju plekid?! Pole ime, et sul mees tiiba ripsutab või veel parem, sind seetõttu maha jätab… Seda räägivad peamiselt küll lasteta inimesed, kuid ka mõned oma klannist.

Eks kõik naised mõtlevad nii, kõik ju tahavad head välja näha ja enda eest hoolitseda. Ma vähemalt arvan seda. Ma tahaks ka. Kui ma vaid jaksaks ja selle aja leiaks.

Teate mida ma praegu oma väärtuslike unetundide arvelt tegin? Ma sulgesin end vannituppa, ma pesin üle tüki aja oma nägu mingi muu vahendiga, kui ainult veega. Tegin isegi näomaski. Kasutasin oma hirmkallist hambageeli, mis ideaalis peaks neid tugevamaks tegema. Siis tegin juuksemaski ka. Raseerisin oma gorilla jalad ära, riivisin kannad ära, pärast pesu kasutasin mingisugust tselluliidikreemi, mis haises rõvedalt. Näkku panin mingit kitsepiimaga näokreemi, lakkisin küüned ära. Ja ehk midagi veel. Ja ausalt, taiboh Andres hommikul ei kiida, kui ilus ma nüüd olen. Ja enne kui ma lapse sain ma tegin seda pea iga päev! Ja nüüd? Ma isegi ei hakka kokku lugema seda paari korda, kui ma selle pika ja kurnava teekonna ILU poole ette olen jaksanud võtta. Nagu ma juba kirjutasin. Oma väärtuslike unetundide arvelt.

Sest minu armas deemonlaps armastab ärgata kell 5, või isegi enne seda. Ja kui ma end vannitoas poole ööni sätin ja ilusaks teen, siis ma saan magada umbes-täpselt 4 tundi. See teeb mind kindlasti ilusaks. MAGAMATUS! Palju õnne kõigile, kel on kodus inglibeebid, kes magavad 12 tundi järjest õndsat und, ei ärka isegi söömiseks. Palju õnne, ma muud ei oska öelda. Kõigi elu ei ole nii roosiline. Ma pole 9 kuud tervet ööd magada saanud. Tegelikult rohkem isegi, juba rasedusehädad ei lasknud normaalselt magada. Ja see kõik mõjub. Magamatus mõjub palju hullemini minu välimusele ja enesetundele, kui mõni tegemata jäänud näomask või kehakreem.

Jah võib vastu vaielda, et kreemitamine võtab vaid paar minutit. Aga selle paari minutiga ma pean hoopis mänguasju põrandalt kokku korjama, et oma jalaluid öösel kööki vett jooma minnes mitte murda.

Ühes kohas mainiti ühte Norra? jalgpalluri naise blogi, et no vaata, kui ilus naine, nii hoolitsetud, teeb iga päev trenni, näeb alati ideaalne välja. Noh, kui ma oleks jalgpalluri naine, mul oleks ärgates ümber kogu iluteenindusearsenal, kes mind piltilusaks joonistavad, ma näeks oma last ainult pildi tegemise ajaks ning veedaks oma päeva ilusaid asju pildistades ja ringi shopates, näeks ma ka päris kuum välja, või mis?

Ja palju õnne kõigile neile ka, kes arvavad, et neil küll sellist elu ei saa olema, kui nemad ükskord lapse saavad. Palju õnne indeed.

7 thoughts on “Noored koledad? emad

  1. Kuigi ma tean, et ma ka ei hoolitse enda eest enam nii nagu enne ( ma lihtsalt ei viitsi kodus olemiseks ennast üles mukkida), siis mind ei koti üldse mida mingid mimsid arvavad. Olgu õnnelikud, et kõik inimesed nii kaunilt krohvi ja laki all pole, saavadki ennast ilusamana tunda.
    Ps. mul on see-eest käe kõrval kauneim aksessuaar kogu maailmas ja siis ei pööra mulle niikuinii keegi tähelepanu 😀

  2. Oeh. Ma ei pidanud juba enne last lugu enda iga päevasest üles löömisest. Pean ennast piisavalt ilusaks, et näiteks külapoes piima järel ilma meigita käia. Kuid vahepeal siiski mõtlen, et võiks nii vahelduse mõttes natuke võõbata, aga niisama ei näe mõtet ja käimisi on vähe olnud.

  3. Selleks, et mitte öösel kööki vett jooma koperdada, tuleb aegsasti pudel/kruus vett õhtul voodi kõrvale varuda ..

Lisa kommentaar

