Nokitsesin natukene :)

Avastasin, et mul on veel kotitäis minu meisterdatud kraami – kindad, mütsid, peapaelad jms, mis endale omaniku ja kodu otsivad. Ning siis sain teada, et Telliskivi kirbuturg korraldab 14.12 käsitöö/disaini/kunstituru. Registreerisin siis ka end sinna müüma. Loodetavasti saab ehk mõnest asjast lahti ka. Tulge siis kõik ostlema 🙂

Ma müüsin vahepeal kõik oma lõngad maha. Väga väga suure kahjumiga. Ja nüüd kahetsen seda hingepõhjani, nähes, mis hinnaga on lõng poes. Appi kui loll võib üks inimene ikka olla.

Aga siin paar hiljutist tegemist. Kudusin ühe peapala, meeletult mõnusast meriinovillasest lõngast, ilus hele sirelililla värv ning klassikaline pärlkoes muster. Suurepärane sõber krunniarmastajatele.

peapael

Ning ka samast lõngast ühe mõnusa mustriga lohvakas müts. Mulle see kahjuks pähe ei sobi, kuid ehk leiab ka tema siiski omale sobiva kandja 🙂

lotumüts

Ning midagi mulle endale ka. Vahvlimustris pastelse roosa ja mündirohelisega tutimüts! Väga ilus, kuid veidi keeruline ning aeganõudev muster.

vahvlimüts

Pole küll kootud, kuid imemaitsvad ja pehmed kui pilvekesed – mustika muffinid!

mustikamuffinidMinu uueks isetegemise ideeks on markeritega nõude, peamiselt tasside peale joonistamine. See on siis proovitass. Ma joonistasin sinna juba ka ühe jänku. Ning tahaks lihtsalt katsetamise eesmärgil veel mõned mustrid ja kirjad teha. Aga kuna ma ise sellega teab-mis rahul ei ole, siis selle konkreetse tassi lõpptulemuse pilti ma vist siia üles ei pane. Ehk järgmised tulevad paremini välja. Esimene vasikas läks igatahes aiataha.

tass ja markerid

Kohe kohe valmivad veel ühed kindad ning eile öösel sain ka ühe tellimustöö. Vaja homme peale trenni lumivalge lõnga järgi minna, neist tulevad kindlasti ühed kaunitarid 🙂

5 thoughts on “Nokitsesin natukene :)

  1. On jaa nii ilusad! See mündiroheline/roosa müts on selline mida tahaks endalegi väga-väga!

Lisa kommentaar

