Ma olen väsinud

Nädal on taaskord möödunud. Uskumatu. Mul on tunne, et ma jõudsin ainult korraks silmi pilgutada ning möödas ta juba oligi. Ma isegi eriti ei mäleta, mis ma see nädal üldse tegin. Võib-olla sellepärast, et ma olen väsinud. Ma olen kohutavalt, meeletult, õudselt väsinud. Juba paar kuud on meie väike tegelane programmeerinud enda hommikud ajavahemiku 3-5, haruharva ka 6. Meie jaoks on see veel öö. Üleüldse normaalsete inimeste jaoks on. Aga tema jaoks on normaalsus ülehinnatud ning kõige toredam aeg ärkamiseks. Oleme üritanud juba mitu kuud sättida tema magamaminekuid hilisemaks, äratame ta vahepeal üles, et ta ei jääks ööunne kella 6 aeg, vaid pigem 8-9. Eile läks ta magama peaaegu kell 10 ja ärkas 4.42. Ühesõnaga, me oleme Andresega väsinud. Liiga väsinud. Ma suudan varsti vist püstijalu magama jääda. Tegelikult ka. Ise olen küll loll, et varem magama ei lähe, aga õhtu/öö on minu jaoks minu enda aeg, kus ma siis olen rahus omaette. Ma ei tahaks sellest ka loobuda. Aga ilmselgelt pean varsti iseendaga kompromissi tegema, sest ma lihtsalt ei seisa enam püsti.

Neljapäeva hommikul sõidan lapsega maale. Nii saab Andres rahus 3-4, ehk rohkemgi ööd end välja magada ning suures kolatoas remondi ära teha. Muide, meil nii vedas. Saime sinna tapeedi, mille rulli hind oli allahinnatud 3.90 peale. Muidu oli 13.90. Ma tean, ma tean, see on kindlasti kaval müügitrikk, aga savi, terve toa tapeedi eest alla 30 euro maksta. Meile sobib! Küll oleme me veidi kahtlema hakanud, kas sai ikka kõige parem valik tehtud. Tapeet on valgel taustal helerohelised lilled, või midagi nende sarnast. Kardinad on ka seal toas rohelised. Tundus poes kuidagi õige valik. No ja see hind! Ootan juba lõppetulemust. Küll ta kolatuppa ikka sobib.

Tegelikult minu eesmärk maale sõiduks on leida veidi aega, et oma lõputöö kirjutamisega algust teha. Seal on vähemalt lapsehoidjaid, kes saaksid mulle päeval ehk paar vaba tundi anda. Ma väga loodan, et saan end kokku võetud ja mingi osa teooriast ära kirjutada. Ja no muidugi kaltsukas tahan käia. Muhaha. Ja ehk jõuab veel midagi kududagi 🙂

2 thoughts on “Ma olen väsinud

  1. Pea vastu!
    Ja kui on tunne, et näiteks šokolaad aitab, siis tuleb seda natuke süüa, isegi kui tead, et tegelikult šokolaad ei aita.
    🙂

  2. Ma olen aru saanud, et pisikeste laste ärkamisaeg ei sõltu üldse sellest, mis kell nad magama lähevad. Kohati on isegi nii, et kui hiljem on magama jäädud, ärgatakse hommikul hoopis varem.
    Pea vastu! Küll Mariel avastab millalgi, et magada on hea 🙂

Lisa kommentaar

