Otsingusõnad

Muhahahha, ma suren praegu, eriti neljanda otsingu küsimuse peale 😀

Jagan siis mõnda:

1. Millal hakkab imik ise luti panema suhu tagasi – umm, tõenäoliselt, kui ta juba haarata oskab? Mariel aeg ajalt toppis seda pool-kogemata suhu, nüüd 8 kuu vanuselt teeb seda juba ise väga edukalt. Tahab, paneb suhu, tahab võtab suust ära, tahab mängib niisama ja viskab selle teise toa otsa või mulle vastu pead.

2. 6. kuuse beebi ümbermõõt – ausalt, ei ole kunagi selle peale tulnud, et oma lapse ümbermõõtu mõõta. Arstil mõõdetakse aeg-ajalt pea ümbermõõtu ja paar korda on ka rindkere ümbermõõtu mõõdetud, aga beebi ümbermõõtu kahjuks või õnneks mitte. Peaks kohe huvi pärast nüüd mõõtma.

3. Raseduse esimene nädal paha olla – tõenäoliselt on seda ka teisel ja kolmandal ja nii lõpuni välja.

4. Kes tegi ultraheliga hambapuhastust – MIDA MA JUST LUGESIN? Ma tõesti ei oska vastata, kes tegi ultraheliga hambapuhastust. Esimest korda üldse kuulen sellisest võimalusest.

5. Šois la vs itk la – ma ei ole itk-s LA-d teha lasknud, ei oska kahjuks võrrelda. Šoisi juures käisin ka 2x 3D uhtrahelis, mitte LA-s.

6. Viisikvaktsiin loove – ma arvan, et siin on mõeldud sõna lööve? Lööbest ma ei oska kirjutada, aga teisest viisikvaktsiini süstist tekkis Mammule ligi nädal aega kestev pea 40 kraadine palavik. Üsna jube aeg oli.

7. ARK-i sõidueksam – käisin seal lausa kolm korda.

8. Kui kaua pidi ootama 2 last – kas kahte last või teist last? Ma ei tea kahjuks kumbagi, sest teist last veel ei planeeri ja esimese korraga tuli neid ka ainult üks. Õnneks!

9. Rasedus ja paistes jalad – ma ei taha meenutadagi! Mul tuli lõpus vee arvelt vahel ka 2 kg päevas juurde. Näpuga jalale vajutades jäi sinna sügav auk. Ma olin kui vaal. Nädal pärast sünnitust kadus vee arvelt 6 päevaga üle 10 kilo. Vot nii paistes ma olin. Mul peaks kusagil isegi paistes jalgadest pilt olema, aga ma ei hakka kedagi traumeerima.

10. Lootevee indeks norm – normid on eri nädalatel erinevad. Minul oli ta normis ainult alguses. Peale 20 nädalat kippus asi käest ära minema, 30. nädalal avastati, et vett on ikka väga väga palju rohkem. Lausa üle kahe korra normist rohkem. Sealtmaalt edasi käisin ma pea iga nädal ultrahelis seda kontrollimas.

11. Rasedus ja sünnitus vanasti – küsi oma emalt või vanavanemalt 🙂

12. Hitleriemmed – on jubedad elukad. Parem neid mitte torkida, sitt läheb haisema.

13. www.isaleme dital.net – misasi?

14. Beebi ei tunne varvaste vastu huvi – nii kui ma seda muret võimlemas füsioterapeudile kurtsin, olid järgmisel päeval Mammul varbad peos, ja siis suus ja igalpool.

15. Laste talveriided – tellisin Mammule eile just kolmanda kombeka.. Ilmselgelt ma ei ole adekvaatne sellele küsimusele vastama 😀

Lisa kommentaar

