Oo kudumine – mu arm

Ma olen lapsest saati kudumist armastanud. Mäletan väga selgelt veel, kuidas vanaema mulle esimest korda vardad kätte andis ning õpetas, kuidas silmuseid üles luua. See oli kõik nii põnev. Luua mittemillegist midagi. Sealt edasi õpetas ta, kuidas käib ripskoe kudumine, edasi parempidine kude, koolis tuli veel teadmisi juurde. Muidugi ma oma kudumise algusaastad kudusingi ainult nukkudele salle või pajalappe, edasijõudnudte tööna ka sekka mõne väikse koti, kuid see kõik on köömes sellega võrreldes, mida annab tegelikult lõnga ja varrastega luua.

Põhikooli käsitöötunde ma armastasin. Erinevalt Tammeprouast, tekitas minul töö joonlauaga mõõtmine ja sentimeetrite tagaajamine hasarti. Oh, kolm rida veel, siis on jälle sentimeeter juures!

Kuid viimasel ajal on mind tabanud motivatsiooni ja ajakriis. Kõigepealt tahaks teha kõike ja korraga ja mul pole selleks piisavalt ideid, materjale ega aega. Ning siis vaatan teiste tehtud töid ja mõtlen, et ma ei oska üldse mitte midagi teha, ma ei hakka parem üritamagi.

Aga varsti peab end käsile võtma, talv on kohe kohe ukse taga ning samuti ka jõulud. Üritan see aasta enamus jõulukingid ise valmis meisterdada.

Nimekirjas on hetkel siis sellised asjad:

  • Mulle müts, võimalik, et ka kindad ja villased sokid
  • Lapsele sooja voodriga kindad, sallkrae ja sokid
  • Mehele müts ja kindad
  • Ja kingitusteks mõned tassikampsunid ja käpikud

Aga näitan mõningaid pilte oma varasematest tegemistest 🙂 Siin siis viimase 4 aasta tegemised. Eks pildi kvaliteedi ja asja keerukuse järgi on aru saada, mis millal tehtud on.

 

4 thoughts on “Oo kudumine – mu arm

  1. Oi mis tubli kindakuduja! Väga ilusad!

    Mind ka õpetas vanaema.
    Mu lapsel oleks vesti ja vist sokke vaja. Olen käsitööline küll aga miskipärast lapsele tehtud asjad on olnud kuidagi kööbakad. Sellepärast on vesti ees natuke aukartus.

    Koo aga valmis need nimekirja asjad ja kindlasti näita pilte ka!

    • Mulle tunduvad tagantjärgi vaadates kõik mu tegemised kuidagi kööbakad, sellepärast ei suuda ühtegi uut projekti ka hetkel käsile võtta. Aga kui läbi mingi ime midagi tehtud peaks saama, siis ikka näitan, kui vähekenegi näitamist kannatavad 🙂

Lisa kommentaar

