Ilu?

Mina ei ole loomulikult ilus, ega muidu ka mitte.Ma pole end kunagi ilusaks pidanud ega tõenäoliselt ei hakka ka. Kuid mul on siiski niipalju eneseväärikust ning kaastunnet, et ma just väga tihti ilma meigita kodust ei lahku. Just et säästa teiste inimeste silmanägemist. Kui selline asi peaks aga juhtuma, siis mul peab selleks olema väga väga hea hair day, skin day, mood day ja mida iganes veel. Eile see nii polnud. Mul olid juuksed pesemata ja lihtsalt krunnis ning nahk nagu varateismelisel + siis mingi hiiglaslik punane punn põsel. Kuid kuna oli vaja pilti teha ja poes käia, pidin midagi selleks ette võtma. Tahtsin teha nalja pärast enne ja pärast meiki pildid. Ma olen end kunagi nii peeglist vaadanud, aga see ei anna soovitud efekti, kuna see läheb hetkega meelest. Pildil on aga hea võrrelda, mida see meik siis niivõrd olulist muudab ja/või parandab.

Kunagi oli mul hulgaliselt igasugu iluvidinaid. Kas ma nendega ka midagi teha oskasin, on eraldi küsimus. Nüüd on aga see kogus muudkui kahanenud. Oskus nende väheste asjadega midagi korda saata on ikka veel küsimärgi all. Kuid ma annan endast parima oma oskuste piires. Alles hiljuti käisin sõbranna jaoks “modelliks”. Ta õpib jumestajaks ning kuna mul oli aega ja tahtmist, siis läksin talle appi elavaks lõuendiks. Minu peal pidi olema hea harjutada, sest mu nägu on üsna sümmeetriline. Mul on piisavalt silmalaugu, et nende pealt midagi välja paistaks, huuled samuti parajalt pruntis ning olen ka piisavalt väljakutse, et joonistada mu nina kitsamaks ning värvidega veidi lõualotti ära peita (mina seda kahjuks teha ei oska, nagu näha). Kasutas ta mineraalkosmeetikat ning minu üllatuseks sobis see minu nahaga väga hästi. Ma olin päris üllatunud, kui hästi võib puuder katta iluvigu ning üleüldist pilti parandada. Ma olen ise alati põhjana jumestuskreemi kasutanud ning siis seda puudriga ühtlustanud ja kinnitanud. Kahjuks tema tehtud enne ja pärast pildid ei tulnud kehva kaamera ja valguse tõttu eriti hästi välja. Ma võtan teinekord oma fotokarbi kaasa ja proovime sellega 🙂

Siin aga minu eilne kodune tulemus. Ma ei kasutanud just meeletult palju asju. Vähemalt minu arvates. Jumestuskreem, puuder, lauvärv, silmapliiats, kulmupliiats, ripsmetušš ja huulepulk ning paar vidinat, millega neid asju peale kanda. Kõik mahuvad pisikesse pinalilaadsesse kotti ära ja on hea lihtne kaasa võtta, ükskõik siis kuhu minek on. Ise ma jäin tulemusega rahule, mis peakski kõige olulisem vist olema. Ma leian, et siit pildilt on ikka väga hästi aru saada, milline on meigi mõjuvõim ning miks naised seda kasutavad.

milleksmeikida

Asjadest ka pilt. Nii igaks sajaks juhuks. Äkki kedagi huvitab. Nagu näha, siis mul on palju Avoni asju. Seda seetõttu, et ma mingi aeg ise sealt tellisin ning seda kraami vahendasin. Mõned asjad on isegi väga head. Just igapäevaseks kergeks meigiks. Lauvärv ja huulepulk on mu lemmikud, ka ripsmetušš on üsna hea. Enamus ripsmetuššid mulle Avoni omad väga sobinud ei ole, neid ma tellin Oriflamest ema kaudu. Kuid huulepulgad meeldivad jällegi Avoni omad rohkem. Minu jaoks hea hinna ja kvaliteedi suhe ning püsivad hästi peal.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 thoughts on “Ilu?

  1. Päris hea mõte teha pilti enne ja pärast, katsetan ka kui terveks saan! Aga üks rahakotti säästev soovitus – kanna puuderkreemi väikse pintsliga või kätega. Svammi sisse imendub nii palju mis sinu nahani ei jõuagi ning kreem saab kiiremini otsa. Kunagi kosmeetik soovitas ning proovisin ja ostan tunduvalt harvem uut kreemi 🙂

    • Tean jah, et nii kulub vähem, aga kuna mul on nii palju vigu, mida katta, siis svammiga tupsutades katab need lihtsalt paremini ära, kui piltsliga üle tõmmates või sõrmede abil kandes. Minu puhul toimib svamm lihtsalt veidi paremni 🙂

  2. Sa näed ilma meigita väga hea välja.
    Loodan, et tehtud jumestus meeldis ka ja järgmisel korral on mul juba pildistaja olemas, I promise ! 🙂

    • See oli väga teistmoodi ja huvitav, erinevalt minu igapäevasest meigist. See, et ma ilma meigita hea välja näen, selles julgen tugevalt kahelda 😀

Lisa kommentaar

