WWNTBNM ehk what we need to buy next month list

Olen näinud palju wishlisti postitusi. Ma tegin sellise (kerge irooniaga pandud pealkiri). Ma teen iga kuu umbes kuu lõpupoole, kui rahad vaikselt otsa saamas, nimekirja, mis järgmine kuu tarvis kindlasti osta. Novembri kuu nimekirjas on hetkel sellised asjad:

  • pesupulber
  • mänguasjade kast
  • Töpferi näokreem
  • tapeeti, nii 7-8 rulli
  • vist ka tapeediliimi?
  • kaablikinnitused
  • mulle uus rahakott – okei, see pole nii hädavajalik ost tegelikult
  • mähkmeid 3-4 pakki
  • mulle talvesaapad – juba vajalikum ost
  • uus pann, võimalik, et ka uus pannikaas
  • Marielile pissipott
  • Marielile soojad saapad – lambavillaga vms kerged, et jalad soojas oleksid,
  • ja kuna tulevad jõulud ja ma tahaks see aasta ise kaunistusi ja kingitusi meisterdada, siis pean ka veidi töövahenditesse investeerima. Näiteks portselani markerid, värvilisi paelu ja pabereid, valgeid kruuse, liimi, ilusaid kaantega purke, veidi komme, kakaod vms head, mis sinna purki panna, jõupaberit ja jooksvalt mingeid pisiasju veel. Ma loodan, et tulemused on seda vaeva väärt.
  • lisan siia ka hambaarsti külastuse, pean tarkusehamba laskma välja tõmmata, võib-olla ehk isegi mitu 😦
2 thoughts on “WWNTBNM ehk what we need to buy next month list

  1. Kuule, mul on kaks paari selliseid talvesussikesi. Ühed on lambanahast, teised villast. Ühed pruunid, teised roosad. Ma saan need sulle kasutada anda, Saarale on juba väikesed ja teine laps alles planeerimisel 🙂

Lisa kommentaar

