Varvas vol miljon

Ma vist varsti mängin sae mängu ja saen selle varba maha. Kes ei tea, siis ma kirjutasin sellest juba kunagi, aga ma olen laisk ja ei viitsi üles otsida millal ja kus. Kes seda ikka lugeda tahab. Igatahes aprillis ma alles käisin oma varbaga lõikusel. Sissekasvanud varbaküüs. Selline tore diagnoos. Mainin ka ära, et ma käisin aprillis juba neljandat korda sellega lõikusel. Pärast seda oli kõik mõnda aega ilus ja korras, sain suvel inimese moodi lahtiseid kingi kanda ja isegi varbaküüsi värvida, kuid nüüd jälle. Ja kuna ma eelmine kord imetamise tõttu antibiootikumikuuri polnud nõus läbi tegema, siis polegi midagi imestada. Põletik oli on ja jääb sisse, nii kauaks kuni antibiootikumi ravi pole tehtud. Ja ka see ei anna 100% garantiid, et asi ei kordu. Seekord, juba siis viies kord, mindi veidi kaugemale ning selle asemel, et eemaldada vaid sissekasvanud küüne serv, tõmmati terve varba küüs pealt ära! Jah, ausalt, ma pole ka ise mitte midagi rõvedamat kuulnud ega näinud. Kuid ega sellega mu kannatused ei lõppe. Ma olen nädal aega valu vaigistid söönud, viinakompresse varbale teinud. Täna siis võeti õmblus välja ja asi näeb ikka üsna nutune välja. Homsest hakkan siis antibiootikume neelama. Väikseid antisid saab ka varvas otse, sinna peale käib veel eraldi antibiootikumikreem. Ühesõnaga appi. Kaua võib nagu tõesti, kui kaua? Mitu korda ma pean selle kohutava kogemuse läbi tegema, et ei peaks enam muretsema, kas ma saan kanda lahtiseid kingi (õnneks talvel väga sellega muret ei olegi), kuid siiski, see kõlab küll nüüd väga halenaljakalt, aga tahaks end paljajalu inimese moodi tunda 🙂

Ma tegin varbast pärast lõikust pilti ka, aga ma ei hakka kedagi traumeerima parem. Traumeerin sellise pildiga. Loodetavasti antibiootikumi kuur toimib ja see viies kord jääb viimaseks.

2014-10-16 14.10.36

5 thoughts on “Varvas vol miljon

Lisa kommentaar

