Uuesti

Ma väga vabandan nii enda kui ka teiste ees, kes siia vahel lugema on sattunud, et ma selle jutunurga nii unarusse olen jätnud, kuid ma tükk aega mõtlesin, kas üldse tasuks kirjutamist jätkata. Seetõttu ka paus. Mul on draftis kümneid postitusi, mida ma olen jõudnud vaid mõned read kirjutada ning siis pooleli jätta. Aga ma üritan end nüüd parandada. Võibolla lähevad mõned postitused parooli alla. Kui alguses mul oli ükskõik, kes mu jutte loevad, siis nüüd on tekkinud mingit sorti privaatsusevajadus. Ma isegi ei tea miks. Õelu kommentaare või muid terroriste pole ma veel õnneks endale läbi blogi kaela saanud, kuid parem vist oleks seda kõike ennetada.

Igatahes varsti postitan posu pilte meie sügisesest fotoshuudist, kus me eelmise aasta raseduseaegseid pilte taaslavastasime, kirjutan oma varbasaagast – tahate või ei, mulle on see varvas nii palju masendust ja negatiivseid emotsioone põhjustanud, et ma pean talle sõimukirja kirjutama, muidugi kirjutan Marielist ja tema oskustest ja tegemistest. Ta saab juba 8. kuuseks! Ning tulemas ka üks kaltsukata postitus. Oma söögi ja rahakotiteema hoian edaspidi endale. Võibolla kirjutan tagantjärgi ka meie Laulasmaal käigust, beebikinos käimisest ning novembris ka uuest remondist ja oma lõputöö kirjutamisest.

Keep calm, the winter is coming 🙂

3 thoughts on “Uuesti

Lisa kommentaar

