Neljas magusavaba nädal.

Kui selle ka nüüd ära teen, on isegi hästi. Kuu aega ilma šokolaadi, kommide jms hea ja paremata. Kõlab liiga hästi, et olla tõsi.

E: Hommikul 10 paiku tass kohvi piima ja suhkruga, pool banaani, viil rukkipala toorjuustu(murulauguga), 2 viilu kanasingi(tilliga) ja värske kurgiga. 12 aeg tass rohelist teed. 1 aeg lõuna – tükk porgandi-kartuli-hakkliha vormi. Pool 4 apelsin ja tass rohelist teed. 5 aeg 4 tk seesami/päevalilleseemne mee kangi. Pool 8 banaan ja vitamin well care jook, vahepeal ka mineraalvett. Õhtul täisteramakaronid hakkliha ja letšoga, klaas piima.

Täna käisime jalutamas 5+ km ja õhtul fitness trenn 🙂

T: 8.30 2 viilu sepikut, peale sinki ja värsket kurki, kohv. 12.30 roheline tee, pool banaani.1.30 väike ports täistera makarone hakklina/letšoga. 2.30 tass kohvi, 5-6 juustu-ürdi grissiini aiaürdi dipiga. 4 aeg roheline tee. 8 aeg täistera makaronid hakkliha/letšoga, 2 kangi seesamiseemne/päevalilleseemne mee maiust. 9 aeg chai, mineraalvett.

Täna ma liigutasin end täpselt niipalju, et viisin prügi välja ja tõin autost oma seemnenäksid ära 😀

K: 8 aeg kohv, 2 viilu sepikut singi ja kurgiga. Kell 11.30 rohelne tee, pool banaani.12.30 täisterapasta hakkliha/letšoga, 1 kang päevalilleseemne/mee maiust. 16.30 veidi metsmaasika-vanilli jogurtit. 5 aeg maapähkli/mee maius. 8 aeg banaan, 2 viilu sepikut maasuitsusingiga.

Ja trenniiii 🙂

N: Mul oli varbaga opp. Väga isu ei olnud, sõin imenatuke kaeraklii putru, banaani ja kookoshelvestega, as usual, pool tassi kohvi. Lõunaks veel kohvi ja makarone hakklihaga. Siis veel kohvi. Ja siis ma murdusin. Mul nii iiveldas, oli paha ja vastik ja masenduses olla, et sõin ema tehtud magustoitu, seal oli vahukoort ja moosi ja vist veidi halvaad ka. Ja 2 kommi sõin ka. Ja ma ei kahetse midagi! Õhtul sõin veel maailma parimat kalasuppi 🙂

Ja R, L ja P olid kohutavad. Ma sõin kõike, millest kuu aega eemale olin hoidnud. Esiteks selle lõikuse pärast, mul on kehas mingi põletik, mistõttu mu enesetunne on võrreldav raseduse esimeste nädalatega ning normaalne toit lihtsalt ei lähe alla. Homme helistan ka perearstile ning lasen oma kilpnääret kontrollida. See ei saa olla normaalne, et ma ei söö kuu aega magusat ja rämpstoitu ning teen regulaarselt trenni ning tulemus ja kaalukadu on ümmargune null. Ühesõnaga ma olen kurb ja pettunud ning päris masenduses juba sellest.

3 thoughts on “Neljas magusavaba nädal.

  1. Vaadates sinu menüüd, mis suures koguses sisaldab poolfabrikaate, pole ime, et kaalulangust ei toimu. Mida sa nimetad regulaarseks trenniks? Enne tuleb selgeks teha, et mitte ainult rämpstoit pole kaalu tõstev, vaid ka meie igapäeva laisa inimese toidus on asjad, mis ei tule kaalule kasuks…ja kuuajaga oodata röögatut tulemust selle kõige juures on narr. Anna andeks, kuid keegi peab ju kõrvalt veidi raputama kui tahad oma eesmärki täita.

    • Millised toidud mu menüüst on poolfabrikaadid? Regulaarne trenn on see, kui ma vean end rohkem kui 2x nädalas kodust välja trenni, kus ma tõesti teen tund aega järjest intensiivset trenni. Terve mu elu peale lapse sündi on ka kodus üks trenn, sest mul ei ole väga võimalust sekundikski paigal istuda. Ja kuu ajaga oodata kilo-kaks kaotust, on narr? Peale seda, kui ma olen oma menüüst välja jätnud kümned tuhanded lisakalorid, mis sinna magusa ja rämpsu arvelt varem tulid? Anna andeks, aga see pole ei esimene ega tõenäoliselt ka viimane kord, kus ma oma kaalu langetada üritan. Mingil määral ma siiski oma keha juba tunnen ning kui ta pärast selliseid muutusi midagi ette ei võta, siis on midagi valesti.

  2. Võib olla su keha tunneb, et saab vähem toitu ja siis salvestab kõik, mis kätte saab ja selle pärast kaal ei lange. Ja kõrvaltvaatajana jääb mulle mulje, et kaal on su kinnisidee ja see võib olla just pidurdabki kaalulangust. Sa hoiad sellest liiga kinni ja võib olla defineerid end selle järgi ja ei lase alateadlikult kaalust lahti. See on spekulatsioon mitte süüdistus. Ja koht, kust võib olla edasi mõtlema hakata.
    Üks asi on ka see, kui su keha on sulle ebameeldiv, kui sa oma kehaga sõber pole. Keha on väga tark, keha armastab sind ja ta annab märku sellest, kuidas ta end tunneb. Sa olid just haige. Minu arvates andis su keha sulle märku, et midagi on kehvasti, midagi peab muutuma. Ja sul on kehas ka põletik.
    Ma näen, et toitumine on sul suhteliselt ühekülgne ja vähe on värsket, just köögivilju. Ole julgem uusi asju proovima ja sööma. Ma võin sulle mõned retseptid saata, mida olen ise järgi proovinud.
    Mulle jääb ka mulje, et sa pead ikkagi dieeti mitte ei ürita oma toitumisharjumusi üleüldiselt muuta. See üleminek võtab sitaks aega, tean omast käest öelda aga mingi hetk avastad, et ei söö enam eriti saia või oled mehe õpetanud päris võid sööma.
    Ja enda puhul olen ma tähele pannud, et kaal hakkab langema just siis, kui ma tunnen, et olen ilus. Ma aeg-ajalt käin kaalu peal ja mõtlen, et võiks ikka väiksem number olla aga siis näed peeglist, et ma olen ikka päris hot 😀
    Mine seisa peegli ees ja proovi oma kehaga sõbraks saada. Vaata rohkem seda, kui ilus ta on, mitte seda, et siit võiks ikka peenem olla ja need venitusarmid võiksid olemata olla, sest see ei aita. See töötab täpselt vastupidiselt. Kui sa näed, et sa oled ilus, siis sa hakkadki aina ilusamaks minema. 🙂

Lisa kommentaar

