13/55

73,9! Wupidooo. Seda küll siis, kui ma näohooldusest tulin ja näljast nõrkemas olid, kuid siiski, selle numbri nägin ma ära!

Ja siis ma sõin kartuliputru lihapalli kastmega ja 200g halvaad! Kõik – enam ma ei osta ei halvaad, kohukesi ega jäätist. Esmaspäevast on need ka keelu all. Jäävad vaid jogurt,puding,kohupiim – aga neid ma tarbin õnneks niigi vähe. Eriti viimaseid kahte. Varsti sätime end teele Laulasmaa poole. Saan mõnusalt kiusatusega võidelda, sest saabudes peaksid meid toas ees ootama kohaliku käsitööna valmistatud maiustused :):).

Nii, maiustused sõi Andres ära. Hotelli jõudes sõin väikse karbi tee pealt kaasa ostetud rosoljet. Vahepeal enne õhtusööki ka peotäis viinamarju. Õhtusöögiks tellisin ahjulesta ning kõrvale väike viil seemneleiba ja sepikut avokaado pestoga. Lõhe kõrval oli 2 väikest ahjukartulit ka ning siis veel peotäis arusaamatut maltsa veel. Jõin ka ühe latte ning klaasi segumahla. Magustoiduks võtsin maasikavahu – seal siis oligi maasikavaht, peale veidi moosi,vaniljekastet, 1 jäätisepall ja pähkli-besee puru. Õhtul veel paar köhakommi, sest kurk oli valus.

Lisa kommentaar

