Eksperimendi kokkuvõte

Kirjutasin siis kuu aja jooksul üles kõik lapsega seonduvad kulud. Muidugi saaks olla kõvasti kokkuhoidlikum, ja võikski olla. Aga elame vaid korra ning mingid mugavused võivad ju elus ikka olla. Kui mul on võimalus, siis ma tahan oma lapsele lubada nii palju, kui on võimalik. Ja muidugi ma üritan saada kõik asjad võimalikult soodsalt. Siin toodud kulutused ei ole niiöelda kõik ära kulutatud. Ostsin soodsalt märgi salfakaid näiteks ette ära ning mõned suveriided (kui muidu maksab 22 euri ja ma saan 3-ga, siis miks mitte? Vaja läheb neid ju niikuinii). Tegin ka erinevad kategooriad, et oleks parem jälgida.

Mähkmed (märjad salvrätikud, salvrätikud, aluslinad) – 41.56    Kolm pakki mähkmeid, 12 pakki märgi salfakaid, siis tavalisi salfakaid, aluslinu see kuu ei ostnudki.

Söök (piimasegud, püreed, pudrud) – 45.88  Rpa-d olen ostnud ainult prooviks ja vahepeal natuke mõne enda tehtud püree sisse pannud. Püreesid ja näputoitu – pallikesed, riisikoogid, tellisin Inglismaalt hulgi ette ära. Väga palju on juba ka ära kasutatud. Hinnad on pea 2 korda sealt tellides odavamad, kui meil Eestis.

Riided (+ materjal ise valmistades) – 43.89   Materjal siis näiteks lõng ning kangas, kui ma midagi ise meisterdanud olen ja seda spetsiaalselt see kuu juurde olen ostnud (mul on terve kummut lõnga täis!).

Trennid (võimlemine, ujumine) – 7 Sest jõudsime ainult ühe korra käia.

Mänguasjad – 0.9  Kaltsukaleiud.

Ravimid – 20.7 allergiarohi, palaviku alandajad, külmetuse vastu üks kreem, kraadiklaas

Kokku: 159.93 no ja ma olen kindel, et ma udupea mõned asjad unustasin kirja panna. Aga 150+ eurot… Auts. See kuu ei olnud suuri väljaminekuid ka. Muidu need summad on ikka suuremad.

6 thoughts on “Eksperimendi kokkuvõte

    • Kui olin juba kõik teised firmad järgi proovinud, siis avastasin Rimist ICA blöjöri mähkmed. 50 tk 8.99. Nad on üsna ökod, kloorivabad, ei haise nagu pampers – mistõttu ma viimaseid enam ei osta, peavad hästi ja näevad nunnud välja. Vist oli Rootsi firma see. Ja aga palun, 8. oktoober teen Bootsist tellimuse, huggise pure salfakad tulidki koos postikuluga umbes euro paki hinnaks. Ja igasugust head söögikraami sain sealt ka lapsele soodsalt 🙂

      • Pole kuulnudki sellistest mähkmetest 😀 Mu lapsel olid alguses Liberod, aga üks hetk tundus, et tekitavad löövet ja sellest ajast peale läksime Muumidele üle – jubedad röövlid. Aga õnneks märgi salfasid enam (tolmu pühkimiseks :-D) ei kasuta nii et sealt saab kopika kokku hoitud 😀

      • Ma algul üritasin eeskujulikult iga kord veega ikka puhastada teda, aga sellest tuli nii jube punetus – meil vesi liiga kare ja tema nahk liiga tundlik. No ja salfad kõvasti mugavamad ka 🙂 Aasta pärast saab ta oma toidulaua äärde (tean, et saaks ka varem, aga mu hirmud, hirmud..), siis saab purgitoitude pealt jälle veidi kokku hoida. Aga kuna raha tühja kohta ei salli, siis kulub see kokkuhoitud kopikas näiteks üleriiete peale – mis millegipärast maksavad hingehinda, turvatooli varsti vaja, jne jne 😀

    • Ma kahetsen, et kohe alguses seda ei teinud. Et oleks näha, mis summad need on, kui on tarvis osta vankrid, voodid, turvahällid jms sada asja veel. Laps on kallis lõbu 😀

Lisa kommentaar

