10/55

Tänasest hakkan vist nädala kaupa postitama.

Aga täna olin tubli. Okei, sõin enne trenni jäätist ka, aga ma traavisin mööda linna terve päeva ja noh, ma käisin trennis! Vaatasin just eile pilte ning natuke veel ja saan -10 kg võrdluse teha. Õnneks või kahjuks ma ei tahtnud endast kohe pärast sünnitust pilti teha. Ühe tegin 11 päeva hiljem, aga seal ma panin trimmiva pesu selga ja tõmbasin kõhu nii sisse kui sain, ehk pole just eriti aus võrdluseks. Kuid mingi muutus on siiski. 28 kg ei ole väike kogus. Niimoodi numbrina ei saagi aru. Aga tõstke 25 kg kartulikotti ja siis veel 4 pakki suhkrut korraga. Vot on ikka raske küll. Esimesed ausad pildid (pesus) tegin 11.aprill, või noh Andres tegi, ja seal ei ole kõhtu sisse tõmmatud ega midagi. Kõik on aus. Ja kurb vaadata. Ma loodan, et on ikka mingit muutust näha ka, kui nüüd järgmised pildid teen.

Lisa kommentaar

