7/55 Nädal läbi!

Ja selle nädala lõpetuseks ma patustasin täna mõnuga. Küll ainult oma lubatud listis olevate asjadega (kohukesed, halvaa, maapähklid glasuuriga, puding), kuid siiski. Uue nädala eesmärgiks on jõuda trenni 2 korral ning paar korda ka kodus midagi teha, juua rohkem vett ja rohelist teed ning vähem patustada. Tõin täna ka saia asemel sepiku ja rukkipala koju, ma lihtsalt eelnevad päevad pole viitsinud kodust välja minna. Marieli unegraafik on praegu, uuuh, loco! Ma olen nii väsinud ja magamata, sealt ka mu närvilisus ning stressisöömine patustamise kujul.

Aga ma käisin täna vähemalt tunnikese jalutamas. Lootsin, et äkki seal Mammu lõpuks uinub, kuid Murphy tuli hoopis külla. Ma kondasin tund aega mööda Lasnamäge ringi, nööbisilm vankrist vastu passimas ning kui ma maja juurde tagasi jõudsin juba loobumisvõitu andes, põmm, laps magas. Kamandasin siis Andrese õue uuele ringile, ma enam ei viitsinud tühja kõmpida üksinda.

Eriti, kuna ahjus ootas eriti juustu ning hakkliharohke kartulivorm. Mmmmm, kui maitsev.

Aga ma siiski uhke, et pole nädal aega ostnud ega söönud ühtegi šokolaadi, kooki, saiakest, kommi, küpsist jms. Arvestades eelnevaid nädalaid, mis kogustes ma seda kraami tarbisin, siis ma olen ikka suure asjaga juba hakkama saanud. Eriti tore on see 74 seal kaalu ees. Leidsin paar päeva tagasi riiuleid koristades oma rasedaraamatu üles ning ma olen täpselt graafikus. Aasta tagasi oli kaal sama, ainult selle vahega, et siis ma olin 18+nädalat rase.

Nii tahaks mõnel ilusal oktoobripäeval oma sügisesed rasedapildid koos lapsega taaslavastada. Oi need tuleks vinged 🙂

Lisa kommentaar

