4/55

Ujee, ma ei tea, kas sellest, et ma nüüd mõned päevad eriliselt magusat pole söönud või siis sellest, et mu laps nüüd liikvel on ja ma 24/7 silmad kuklas teda mööda korterit taga pean ajama, mu vahepeal kogunenud 2 kg on taas läinud ja kui nädalavahetusel oli kaal 77 koma midagi, siis täna juba 74 koma midagi. Ujee!

Söömine ja söögi tegemine on tõesti üsna vaevarikas, sest mul ei ole last kuhugi panna. Okei, maneez on, aga seal ta väga olla ei taha, üritab püsti tulla ja kuna ta nii pisike on ja äärteni ei ulata, siis saab pahaseks. Kuid siiski, läbi vere ja pisarate suutsin endale pärast pikka pikka pausi taas hommikuks putru vaaritada. Kaeraklii puder, peale kookoshelbeid ja banaaniviilud. Tõesti väga hea. Ja 2 tassi kohvi.

Vahepalaks veidi kuivatatud banaaniliiste ja rohelist teed, lõunaks ahjus tehtud juurikaid ja ahjuliha, siis vahepalaks jällegi rohelist teed ja paar ampsu kooritud päevalilleseemneid ja siis nüüd õhtul üsna hilja sain viimaks õhtusööki. Valmistoitu. Rimi pilaffi. Sest ma tõesti läbi mingi ime ei suutnud ise kodus midagi süüa teha.

Eriti kuna Mariel vahepeal üle tunni aja lihtsalt nuttis ja nuttis, kuni ma lõpuks panin talle küünla, kombe selga ja autosse. Nii kui mootori tööle panin, laps magas. Käisin tõin siis mehe töölt koju ja viisin ta poodi. Parklas oodates oli tal tarvis mulle muidugi helistada ning see äratas lapse üles…

Emotsioonid löövad viimasel ajal tihti pea kohal kokku ning kahjuks mitte vikerkaarevärvides.

4 thoughts on “4/55

  1. Peaks ka selle toitumisega midagi ette võtma..aga noh, lihtsam on mitte:D Ma kogu aeg korrutan endale, et uuel aastal võtan asja käsile:D

  2. Tuttav tunne. Sul vist ei ole asi nii kriitiline ka. Leidsin just oma myfitnessi kehaanalüüsi paberi ja numbrite järgi oleks ma isegi siis ülekaalus, kui ma 10 kg kergem oleks kui praegu 😀

Lisa kommentaar

