3/55

Täna ma leian, et olen isegi üsna tubli olnud. Hommikul kasutasin võimalust, kui Mammu magas, ja koristasin veidi elamist. Lõuna paiku käisin lapsega võimlemas. Seal oli nii vahva jälle kõiki näha. Viimati kui käisime, siis Mariel veel edasi liikuda ei osanud. Nüüd aga ajas koos teiste lastega rõõmsalt värvilisi pallikesi mööda põrandat taga ning tuli isegi läbi värvilise tunneli! Jeeei, ma olin nii rõõmus ja uhke.

Aga ma jõudsin hommikul juua ainult 2 tassi kohvi ja ühe võileiva ning lõunat sain alles peale kella 3. Kuna ma kodus midagi vaaritada ei jõudnud, siis ostsin Rimist väikse karbi makarone hakklihaga ja väikse karbi pilaffi. Kaks, kuna ma ei suutnud valida, kumba võtta. Kommi asemel tõin koju veidi kooritud seemuskaid ja banaanilaaste. Hea tee kõrvale krõbistada.

Pärast Mammu trenni sõimegi kodus kõhud punni ja tegime väikse bjuuti sliipi. Siis ruttu riidesse ja minu trenni kord. Jah, ma jõudsin! Jällegi vaid korra nädalas, aga üks kord on ju parem, kui mitte ühtegi korda. Ja trennis on nii mõnus. Täna tegime ringtreeninut, ehk soojendus, kardio ning siis oli 4 “boksi”, ühes pidi treenima kõhtu, teises käsi, kolmandas kõhtu ja selga ning neljandas jalgu. Mõnus mõnus mõnus! Kättevõtmise asi, aga tegelikult ma saan ju kõike seda ka kodus teha. Võtangi nüüd plaani.

Peale trenni sõin ühe banaani ja kodus näksisin veidi seemusikaid, paar ampsu jogurtit ja suure tassi rohelist teed.

PS: Andres on ikka haige ja mul on nii saiebal, et mul on kodus kaks last, eriti kui üks köhib endal kopse välja ja jumala eest arstile ei lähe. Mu närvidel on praegu tõsine tuleproov…

Tunneli alguses ja lõbu laialt 🙂

DSC_3211 DSC_3212

Ja tunneli lõpus ootas voldiline emme! 😀

võimlemas 2

Ma ei tea ausalt, miks ma nii väsinud ja jube välja näen, äkki seetõttu, et ma pole juba 7 kuud magada saanud?
võimlemas

Lisa kommentaar

