1/55

APPI. Tahaks kooki… Marielil tuleb ju neljapäeval järgmine minisünna. Mis ma teen. Söön kohukest või moosi? Juba tunnen võõrutusnähtusid. Vaatasin enne koogipilte. Hull peast. Poes oli väga keeruline mitte minna magusavahest läbi. Ning ma terve päeva söönud. Tegin isegi keedumuna, sest ma tundsin, et pean koguaeg näksima. Näksisin ka porgandeid, õhtuks tegin ahjuliha ning muid juurikaid.

Trenni ka ei jõudnud, sest Andres üsna siruli maas oma külmetusega ning ta tundis, et ei saaks lapsega kahekesi hakkama õhtul paar tundi.

Meil juhtus väike õnnetus ka täna. Panin suures toas pesusid kuivama ning Mammu tahtis ka minu juurde tulla. Aga uksepakust üle saamisega on veel veidi raskuseid. Seal kohal ta siis ukerdas, olime veel mõlemad mehega seal samas ning äkki, murdosa sekundiga, oli ta suutnud kummuli kukkuda ning lõi pea üsna koledasti vastu uksepakku ära. Ma pole nii kõva nuttu vist veel kordagi kuulnud 😦

Kutsusin igaks juhuks kiirabi, et ta lapse üle vaataks, sest mats oli tõesti kõva, mis sest, et mitte just kuigi kõrgelt. Kui ta nutmise lõpetas, üritasin talle rinda anda, ning siis ta pani silmad kinni, sõi natuke ning kiljus edasi. See tegi mind murelikuks. Aga õnneks kiirabi tunnistas ta terveks, peame lihtsalt jälgima. Õnneks päevapeale mingisuguseid erilisi muutusi ei toimunud. Loodetavasti kõik korras. Jube ehmatus. Ma ei teagi mis teha, kas pehmendada kõik seinad, uksepakud, lauaääred jne tekkidega ära või osta talle kiiver. Ta sätib end ka ise istuma juba ilusti, kuid vahel mängu käigus kaob siiski tasakaal ära ning kuna ta kukkuda ei oska, paneb ta palki ja neid matse pole just tore pealt vaadata. Ma olen temast koguaeg maksimum meetri kaugusel, aga no lihtsalt ei jõua mingi ime läbi nii kiiresti reageerida, et kõiki kukkumisi ära hoida.

Homme vähegi kui tervis lubab, lähen Mammuga Viimsisse beebikinno.  Äkki siis ei mõtle nii palju toidust.

Lisa kommentaar

