No sweets – not so sweet?

Võtsin ka siis osa uuest liikumisest – tervislikuma Mina suunas? ning postitasin oma fb profiilile taolise pildi. Asja mõte seisneb sellest, et nii mitu like, kui sa sellele pildile saad, siis nii mitu päeva pead sa olema magusa -ja rämpstoidu vaba. Minu pildi liked lähevad täna öösel 00:00 lukku. Hetkel on neid seal 49. Ulmeline arv päevi, et olla ilma kõige hea ja paremata.

no junk

Aga ma mugavdan endale seda katsumust veidi. Näiteks, ei leia mina, et sushi, pasta ja hiina toit oleks rämpstoidud. Rämpstoit on burgerid ja friikartulid, kui need on ostetud kiirtoidu “restoranist”. Kui ma kodus ahjus ise kartuliviile maitseainetega küpsetan, siis need ei ole rämpstoit. Samuti kavatsen ma lubada endale aeg ajalt mõne jogurti/kohupiimakreemi/kohukese/jäätise ja kui see magusavaba periood kuidagi rinnapiimale peaks mõjuma, siis ka mõne halvaa. Sest see kraam mõjub piimale nagu narkootikum. 100g halvaad ja põmm – piimauputus. Ka ei keela ma endale vahel pokaali veini või siidrit. Ning kuna ilmad lähevad ainult külmemaks, ka kakaod ja chaid. Suhkur jääb ka mu kohvi sisse alles. Mõni mõnu võib ju elamises siiski olla.

Ära keelan endale:

Koogid, pirukad, tordid, saiakesed, krõpsud, kommid, šokolaadid, burgerid, friikartulid ja valge saia ja jätkan seda nimekirja, kui midagi veel asja käigus leian.

Kogu ettevõtmise eesmärk on siiski muuta oma toidulauda mitmekesisemaks ning tervislikumaks. Ma tean juba ammu, et mul ei ole vaja süüa korraga tahvel šokolaadi, selle asemel võiksin näksida porgandeid, süüa mõni puuvili. Saaks ma nüüd oma aju ja keha koostööd tegema.

Käin ka hetkel 2x nädalas trennis, kuhu ma siiani olen jõudnud vaid korra nädalas. Katsun nüüd siiski mõlemad korrad ilusti kohal olla ja kodus vähe juurde ka võimelda 🙂

Lisa kommentaar

