Sügis-talvine hooaeg

Võtsin ka üle pika aja vardad kätte ning alustasin Marielile sügis/talvise mütsi-salli-kinda jms kollektsiooni kudumist. Esimene müts on kohe kohe valmis. Homme üritan pildi ka teha 🙂

Ja valmis ka kolmas müts: 

PicMonkey Collage

Ja pildid: Ma ei suutnud valida, panen kõik!

Südametega mütside idee pärit siit: https://www.facebook.com/JuliaKasitoo?fref=ts
Need on minu meelest nii armsad igasugustes värvikombinatsioonides. Kes soovib, võin õpetuse ka kirja panna 🙂

5 thoughts on “Sügis-talvine hooaeg

  1. Ma tahaks ka nii palju asju teha, aga vot ei ole aega, materjale, pealehakkamist. Muu saaks veel muretsetud, aga seda aega mis võtab algajal perfektsionistil (mul) ilusa asja tegemiseks, mul praegu küll kuskil tulemas ei paista. Jõudu,pildista siis kenasti kõik asjad üles ka ja näita kuskohast õpetused said 😉

    • Materjale ja pealehakkamist veel leian, aga vot aega.. Praegust mütsi, mis tegelikult võtaks aega mõned tunnid, tegin 3 päeva. Õmmelda tahaks ka, leidsin netis surfates nii palju ägedaid asju, aga mu masin andis otsad 😦

Lisa kommentaar

