Kaltsu Kata

Pärast lapse sündi olen ma muutunud kohutavaks ihnuskoiks. Võib-olla seetõttu, et raha kulub nüüdsest kordades enam ning paljud väljaminekud peab enne pikalt läbi mõtlema ning niisama laristamist saab nüüd vähem lubada. Võib-olla seetõttu, et ma olengi lihtsalt kitsipung ning leian, et lasteriiete hinnad meie kaubanduses on üle mõistuse kõrged ning mina neid soetada ei jaksa. 10-20 eurot ühe body eest, kui ma saaks sama raha eest nii palju rohkem kraami…

Tuleb tõdeda, et alguses olin ma veidi kasutatud riiete vastu. Ma ei oskagi öelda miks. Uus tundus ikka parem ja oma lapsele tahad ju ikka parimat. Aga see oli enne, kui ma teada sain, milline tati ja okselõug temast tuleb ning et ma päevas 4 korda tal riideid pean vahetama, paljudelt üldse plekke välja saamata. Ja see tegi meele kurvaks. Näha, et üsna normaalset hinda maksnud korralikul pluusil on kohutavad kõrvitsapüree plekid, mis ei suvatsegi sealt enam jalga lasta. 

Ei, ma pole kahjuks veel taaskasutuse ja kaltsukapro, kuid mõned leiud näitan ette. Ühed on pärit Eesti uuest kaltsupealinnast Aserist, kuhu ma silmad särades igal laupäeva hommikul kell 10 sammud seal, kui vähegi maal juhtun olema ning teised mu uuest avastusest – Magda Misjonipoest. Ühegi asja hind ei ületa eurot. Aseris on kõik lasteasjad eranditult 30-senti tükk. Sain ka pakendis Lassie talvekombeka sealt sellise summa eest. Vahel leiab päris armsaid ja häid asju, osad olengi võtnud sellise eesmärgiga, et neid saab ta kodus kanda, kasvõi söötmise aeg, et poleks kahju, kui plekid välja ei tule. Ärge saage valesti aru, ma ostan talle ikka uusi riideid ka, kuid need panen talle siis selga, kui kodust minema läheme. Eks see vist ole paljude jaoks täiesti loogiline, et kodus on koduriided ning välja minnes “pühapäevariided”. No ma ka arenen ikka iga päevaga ja olen ka sellest nüüdseks aru saanud. Kokku olen ostnud ka hulgaliselt mänguasju. Neid ei viitsinud mööda kodu üles otsida pildistamiseks. 

Aga nüüd – pilte! Esmalt on Magda Misjonipoe leidude kord. Firmadest esindatud, ülla ülla, väga palju H&M-i asju. Leiab ka lindexi, hema ja fixoni ja muude firmade kraami. Kodus kanda ja mäkerdada sobib ju küll. 

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kaltsupealinna Aseri viimase korra leiud: 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Ja ostan talle ikka uusi asju ka. Marks&Spencer, 70% ale, 9 asja, kokku 25.15

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mõtlesin nüüd septembri kuus huvi pärast kirja panna, palju kulub raha kuus poole aastase lapse peale. Jään ise huviga ootama. 

 

 

 

5 thoughts on “Kaltsu Kata

  1. Minu arust on lasteriiete hinnad poodides seinast seina. Osades vajub tõesti lõug maani aga samas paljudest kauplustest saab väga normaalse hinnaga lahedaid riideid..eriti soodukate ajal! Naljakas pood on next…enamus riided seal ülikallid (40euri pisikese kampsuni eest nt) ja samas siis bodyd täishinnaga 12 (3body komplektis),mis väga hästi saadud ju tglt:D

    • No nextist midagi osta on mul iga kuu üks eesmärk omaette :D. Soodukate aeg saab tõesti vahepeal väga head kraami, nagu ma sain ka Spencerist. Aga täishinnaga on küll väga ulmed hinnad mõnikord. Nextist sain viimati kaks üliarmast tudukat koos mütsidega 11 euriga. Seda ma raatsisin osta, sest need asjad on tõesti ilusad ja kvaliteetsed. Palju tellin riideid ka tescost. Aga no näiteks tuua prismas/,maximas/rimis on vahel kallimad lasteriided, kui brändipoodides. Ja täielikult pettusin Paavli kaltsukas, kus müüdi räbalaid Tallinna paki fliiskombesid 5 euroga.

      • Ma seadsin kunagi sama eesmärgi,et iga kuu ostan nextist midagi aga no ei ole päris nii läinud:D Tesco tõesti hea koht ja samas ka hm, kus väga paljud asjad 5kas:D

Lisa kommentaar

