Remodist, kaaluteemast, lapsest, koolist, trennist jms

Remondist niipalju, et Andres kulutas terve eilse vaba päeva selleks, et tapeet seina panna. Tegime sellise otsuse, et ühe seina jätsime kirjuks ning ülejäänud valgeks. Miks maksab tavaline valge tapeet sama palju, kui mingi uhke mustriga? Kus on loogika? Valgetele seintele tahaks ideaalis panna mõne suurelt väljaprinditud perepildi. Käisime nädalavahetusel kursaõel Haapsalu külje all külas. Muidugi ta tegi meist ka pilte, mida ma nüüd nagu jõule ootan. Loodetavasti tuli sealt ka midagi ilusat, või no minu jaoks ilusat. Nagu teada, ma olen väga kriitiline, eriti enda suhtes.

Sain ühe teaseri: teaser

Nina nagu kartoška, aga emotsioonid on need, mis on olulised 🙂

 

Praegu Andres paneb põrandat maha. Pea pool parketti on juba pandud. Nüüd veel teine pool põrandast, liistud, uksepakk, kardinapuud, rulood, lamp, pistikupesad jms pisiasjad ja ehk nädala-kahe pärast oleme juba taas kogu tavaariga seal sees. Oleks super, sest praegune segasummasuvila on juba liig mis liig. Ma ei leia midagi üles. 

Ma ideaalis arvasin, et see kerge remont on lihtne – mis seal siis ära ei ole. Vana tapeet maha, uus peale ja valmis. Paari tunni töö. Ilmselgelt mitte. Andres ei taha tükk aega tapeeti näha. Teine tuba jääb määramatuks ajaks remondi ootele. Või siis paneme sinna lihtsalt seinexi (värvitav tapeet). Väikse lapsega elades üsna mõistlik tegevus vist. 

Kaalust nii palju, et ma ei tahaks sel teema üldse rääkidagi. Ma olen nii pahane enda peale. 2 nädalat tagasi tabas mind taas suur stress (pereliikme haigestumine – kõik juba ok) ja ma kaotasin järje. Ostsin taas koju igasugu solki ja 2 nädalat olen söönud nagu loom. Kaalu juurde pole tulnud, aga maha ka pole läinud. Kuhu ma nii jõuda üritan? 

Ma nii väga tahan septembrist taas tantsima minna. Vähemalt mingisugune liigutamine paar korda nädalas garanteeritud ja oi kuidas ma tegelikult vajan ja ootan seda paari tundi oma aega. 

Koolist kirjutan kunagi pikemalt. Mul on üks semester veel vaja läbida ning lõputöö kirjutada. Ajangi praegu neid asju. Kes ei tea, siis TPS on selline omapärane kool oma huvitavate reeglite ja seadustega. Näteks on mul ühes aines vaja sooritada vaid eksam. Aga sellel semstril annab ainet teine õppejõud. Kirjutasin siis talle, et kas pean ainet uuesti kuulama või saan sooritada vaid eksami. Ja ta vastas, et ta ei teagi veel, kas ta hakkab seda ainet andma, või mitte. Mis sest, et õppeplaanides on ta juba aine lektorina kirjas. Whaaaat? Ja katsu siis nii asju ajada. 

Mariel on olnud väga tubli. Nüüd vist hakkavad ülemised hambad tulema. Samas, seda ma olen juba nädalaid arvanud. Ta ajab end iga päev hoogsalt põlvedele. Roomamine on kuidagi temast mööda läinud, aga mine tea, äkki veel jõuab sinnani. Kuigi ma väga ei usu. Tal on väga tugevad käed – mistõttu ta ka juba käpuli on. Edasi aga ei mõista veel minna, mis teeb talle tuska. Täna kiusasin teda veidi 😦 Näitasin talle küpsist ja oi kus ta läks äksi täis ja tahtis selleni jõuda, aga kukkus hoopiski ümber ja siis oli nutt lahti. Ilmselgelt ma poleks talle seda küpsist ka siis andnud, kui ta selleni jõudnud oleks. Lisatoitu või no erinevaid maitseid on ta saanud nüüdseks juba üle kuu aja proovida. Ma ei nimetaks seda veel lisatoiduks, sest kogused ei ole lisatoidule ja eraldi toidukorrale vastavad. Lisatoidukord peaks olema 50-150g 1-2x päevas. Max kogus, mis tema saanud on, on 35g. Eile maitses esimest korda magusat. Ilmselgelt läks väga hästi peale – õuna, pirni, vaarika püree – smuuti? Lastetoidud on koostiselt väga kahtlased. “Soolased” püreed olen enamjaolt ise teinud – muskaatkõrvits, lillkapsas, porgand, kartul, brokkoli. Täna sai brokkoli-lillkapsa segu, sekka tsipa rinnapiima, et segu vedelam oleks. Läks isegi päris hästi peale. Ta pole siiani ühestki maitsest keeldunud. Mis on super, ma nii loodan, et temast ei saa valivat sööjat. 

Ma nii naudin, et nüüd load käes on. Maailm on kohe valla, käime ja sõidame ning kruiisime Mammuga mööda linna. Saame teise linna sõbrannadele külla minna kui tahame. Mõnus. Mingi ime läbi, kui laps ees minu kõrval on, ei ole ka mingisugust virinat, hüsteerilist röökimist – mis vahepeal autosõiduga kaasnes. Väga positiivne. 

Homme sõidame taas nädalavahetuseks maale. Tahaks kodus veidi kraamida, enda riidekapi ära koristada ja sorteerida, lapse kapiga seda juba tegin. Müüsin suure hunniku kraami odava raha eest maha. Loodetavasti sellele naisele asjad sobisid 🙂

Rimis hakkasid beebi -ja laste päevad. Kõik mänguasjad olid -40%. Ostsin lapsele jõuludeks ja sünnipäevaks kingitused ette ära. FicherPrice laulukoera ja küpsisetünni. Sain super hea diili ja ühe neist asjust pea tasuta. 

Ehk sai väga väga segane postitus, aga ma pidin selle info enda peast siia ümber kandma. Pea ei ole ju prügikast. Phh, kohe kergem olla 🙂

 

 

Lisa kommentaar

