Remont…

Edeneb teosammul. Sest nädalavahetusteti meid ei ole kodus ning ainus võimalus veidi nokitseda ongi Andresel pärast tööd. Mina oma nina sinna hetkel ei topi. Homme, kui tapeeti läheme valima ja ostma, siis teen suu lahti. Meil oli juba üks välja valitud, kuid see langes välja. Esiteks, et ma seda nüüd nii mitmes kohas näinud olen ning teiseks, see pisike tuba jääks liiga liiga kirju sellega. Peame midagi neutraalsemat välja valima, kui hiiglaslikud kollased lilled. 

Selle remondi ajal olen ma nüüd tähele pannud, kui sarnased on siseviimistusremont ning meikimine. Meie magamistoa seinad said enne peale primeri, siis pahtlit – lausa kaks kihti ning igaks juhuks veel primerit. Lagi sai samuti pahtlit ning 2 kihti värvi. Pole ime, et mehed vihjavad ülemeigitud naistele, et vahi kus on krohvi näkku pannud. 

Homme õhtul siis peame endid kokku võtma ning tapeedi ära valima ja kolmapäev – vaba päev, üritame selle kuidagi seina panna. Siis veel põrand, mööbel sisse ja voilaa. 

Lisa kommentaar

