Olen korraks remondiblogija

Võtsime viimaks oma magamistoa remondi ette! Esiteks, seinad hallitavad – kõik on vaja piinlikuseni puhtaks küürida, kui ma sellest toast lapse tuba teha tahan. Teiseks – mind lihtsalt on need roosid kohutavalt ära tüüdanud. Tapeet on nii vastikult kirju. Teises toas on meil liblikad…isegi laes. Sellest saan ma järgmisena lahti!  Teeme oma rahade eest üürikorteris remonti. Paljude jaoks ehk arusaamatu, kuid kuna me oleme sunnitud veel paar aastat Tallinnas olema, siis tahaks, et “kodu” oleks võimalikult oma. Omanikuga sai kõik juba kooskõlastatud, ta käis vaatamas, mis olukord meil siin on. Oleme ju juba aasta siin elanud. Näitasin talle siis, et missuguse tapeedi ma tahaks seina panna, mis tooni parketi jne ja ta oli õnneks kõigega päri 🙂

Siin siis paar kollaži, milline oli tuba enne – koos mööbliga, siis ilma mööblita ning täna ilma tapeedita! Ma nägin nii palju vaeva! Algul koukisin seda tapeedi seinast nagu kilplane. Paari tunniga sain 2 paani seinast lahti! Siis leidsin netist õpetuse, et tuleks sooja veega leotada. Otsisin ühe vana šwammi välja ja hakkasin siis leotama. Saavutasin üsna ruttu meister tapeedieemaldaja taseme ning varsti olidki seinad puhtad. Nüüd on vaja seinad pesta, hallitusvastase vahendiga puhastada, pahteldada, lagi värvida, tapeetida, põrand vahetada jms pisiasjad. Täismäng.

Tuba enne:

Magamistuba enne

 

Tuba ilma mööblita – näeb üsna pisike ja õnnetu välja 😦

magamistuba vana tapeediga

 

Tuba pärast mu ropprasket tööd ehk ilma tapeedita ning täiesti alasti:

magamistuba ilma tapeedita

 

Ma nii loodan, et olen “pärast” tulemustega ikka rahul. Sebimist on nii palju, ma ei kujuta ette, millal me selle remondi tehtud saame. Praegu kolisime kõik kodinad kolatuppa. Elame nagu mustlased segasummasuvilas. Ühes toas on 3 voodit. Liikumisruumi praktiliselt pole. Aga uni oli oi kui hea seal toas. Mariel magas lõunaund seal 4 tundi! Ma ajasin ta lõpuks meelega üles, olin päris mures juba. Aga ju seal liblikatega kolatoas siis hea aura.

 

Lisa kommentaar

