Minu keha enne rasedust-raseduse ajal-pärast rasedust

Võtsin end nüüd kokku ja organiseerisin midagi veidi ära. Ma niiiiiiiiiii kahetsen, et ei taibanud kohe alguses teha näiteks ühes ja samas kohas, ühtede ja samade riietega, ühes ja samas stiilis pilte. Seetõttu ongi mul hunnik poolpaljaid peegliselfiesid, millest pole väga midagi aru saada. Välja arvatud seda, et mu kõht kasvas ebanormaalselt hiigelsuureks ja ma siiani imestan, et ma õhku ei lennanud.  Aga siin nad on. 

Enne rasedust olin oma trennitamisega jõudnud selliseks saada:

10.juuni

Ja siin esimene kollaž, kus on 12, 16, 18, 20 ja 25 rasedusnädal:

12-25 rasedusnädal

Ja teisel kollaažil 26, 30, 33, 35 ja 39 rasedusnädal:

26-39 rasedusnädal

Nagu ma ütlesin. Paisusin ma hiiiiiiiiigelsuuuuuuuuuuureks!

Nüüd peab palju vaeva nägema. Eesmärgiks on välja näha parem, kui enne rasedust. Mu keha sai ikka mõnusalt retsi. 

Hetke olukord siis selline. 5 kuud pärast sünnitust. 

5 kuud pärast sünnitust

Ma loodan, et järgmiseks suveks on olukord juba tunduvalt parem. Peab suu koomal hoidma ja kepsud liikumises. 

Minu eesmärgid siis praegu: 

1. Jõuda raseduseelssesse kaalu – 3-4 kg veel minna!

2. Saada kaalunumbril ette nr 6! 

3. Mahtuda ideaalselt oma 4! aastat tagasi ostetud skinny teksadesse, mis on mul siiani veel hinnasiltidega ning ootavad kurvalt kapis. 

4. Olla riidesuurus 36/38, mitte nagu praegu 40/42…

5. Saavutada ideaalkaal ning selles ka püsida. Tervislikult. Mitte nagu ma kunagi tegin. Pole siin veel rääkinud, aga mul oli aastaid tagasi buliimia. Küll ma kunagi selle teemani ka jõuan. See on üks pikk lugu-sitt lugu. 

Üks kiisumütsiga selfie ka. Appi, varsti kohe on ju sügis juba! Ja minu laps saab sel kuul juba poole aastaseks! Peab vardad välja otsima ja meisterdama hakkama. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PS: Müün siin überodavalt oma käsitöökraami maha: 

https://www.facebook.com/kadi.uustal

Tšutšu freiii ! 🙂

2 thoughts on “Minu keha enne rasedust-raseduse ajal-pärast rasedust

  1. Nendel “5 kuud pärast sünnitust” piltidel näed Sa küll väga hea välja, aga eks see on jah igal inimesel rohkem enesetunde küsimus.
    Lihtsalt huvist ja teadmatusest küsin. Sa kirjutasid, et võtsid raseduse ajal väga palju kaalust juurde. Millest see oli ja kas sellistel puhkudel arstid midagi ei tee?
    Mis trenni sa raseduseelselt tegid?
    Kõike head!

    • Keegi ei teadnud, miks nii palju kaalu tuli. Eks keha hoidis vett ka kinni. Esimesed 21 nädalat ei võtnud ma grammigi juurde, siis tehti sellest probleem ning järgmised kuud hakkas tulema 5-7 kg kuus, siis oli see probleemiks. Käisin oma toitumispäevikuga toitumisnõustaja juures. Ka tema ei osanud öelda, miks kaalu nii palju tuleb, menüü järgi ei oleks tohtinud seda olla. Siis hakati uurima, et äkki on diabeet ja veresuhkur korrast ära, kuid need olid mul korras. Lõpuks lihtsalt loobuti, kui juba tursed hakkasid ka tulema. Öeldi, et kõik on normaalne ja peab ära kannatama ja midagi pole teha. Ma tean, et 20 aastat tagasi anti naistele sel puhul diureetikume, mis selle liigse vee kehast välja viivad. Nüüd seda enam ei tehta ja peab oma jõududega hakkama saama. Raseduseelselt liikusin väga palju – käisin 2x, vahel ka tihedamalt tantsutrennis, jooksmas, kõndisin väga palju, käisin rulluisutamas ning tegin kodus Marek Kalmuselt tellitud trennikava.

Lisa kommentaar

