Vingun. Kuum on.

Ma olen põhjamaa inimene ja 30+ kuumakraadi on minu jaoks liig. Lapse jaoks samuti. Käisime nädalavahetusel esimest korda selle suve jooksul rannas ja ujumas. Ja mulle ei meeldinud. Esiteks, kuna rahulikult pikutamisest ja päikese võtmisest võin ma ainult unistada, teiseks, Valkla rand on sipelgaid täis! Need paar tundi möödusid lihtsalt sipelgatega võideldes, mõni ronis kotti ja seikles meiega koju kaasa ka. Polnud tore üllatus. 

Ujuma minnes, tundsin ainult, kuidas kõik pruunid ja peenikesed beibed vaatavad mu armilist ja väljaveninud kõhtu 😦 Tundsin end veel terve õhtu halvasti. Ma ei ole jõudnud veel sinna punkti, et suudaksin mõelda venitusarmidest kui võitlusarmidest. Juba raseduse lõpus tundsin ma iiveldust selle vastu, milline mu keha hiljem välja näeb. Süüdistasin rasedust oma keha ära rikkumises. Vahepeal süüdistan siiani. Kaalu võib ju kaotada, kuid arme ei kaota miski, üleliigsest väljaveninud nahast on samuti üsna keeruline lahti saada, imetamine on rikkunud mu rinnad, juuksed kukuvad välja jne. Jah, mul on nüüd imearmas laps ning ma ei vahetaks teda mitte millegi vastu. Kuid miks tulevad head asjad sellise hinnaga? Mul on tunne, et ma pean end nüüd terve ülejäänud elu pikkade ja lohvakate riiete taha peitma. Lapsega ujumistrennis ning rannas saan käia ka oma raseduse ajal soetatud rasedate ujumisriietega, millel on pikk kõhuosa, et oma arme varjata. Rohkem kui pooltest riietest pean ka loobuma, need niikuinii enam kunagi vanaviisi seljas ei istu. 

Üleüldine depressioon juba oma väärastunud kehapildi pärast. 

Kaal ka alaneb teosammul, kuigi ma ei söö nisutooteid, magusat ja muud rämpsu, tarbin korralikult palju vett, joon rohelist teen, liigutan ja teen trenni. Miks? Milleks ma üldse vaeva näen, kui tulemusi ole. Masendav lugeda, kuidas grupis keegi kirjutab, et õgis pool nädalat komme ja kooke ja -1,5 kg nädalaga läks. Ja ma näksin muru ja olen ikka paks. 

Paksude elu pole selle kuumaga sugugi kerge. Mul on kõik riided õues olles aluspesuni läbi higistatud. Kintsud hõõruvad ja kleepuvad kokku, nägu leemendab peas, juuksed on higist pulgastunud. Ma ei taha enam seda meeletut kuuma. Tahan ka õue minna nii, et ei pea iga sekundi järgi kontrollima, ega mul pole silmad peas nagu pandal. Tahaks kanda muid riideid ka, kui ühte ja sama kleiti, sest selle peal ei ole vähemalt näha, kui see läbihigistatud on. Õhku ei ole absoluutselt. Iga liigutus ajab higistama. 

Ja no vaene laps. Kodus on ta mul kas paljas või mähkme väel ja võrreldes paljude teistega, meil on kodus isegi jahe! Õues ma ainult kontrollin, kas ta üle ei kuumene. Viimati viskasin talle turvahällis märjad salfakad jalgadele ja kätele, sest need olid katsudes ikka väga kuumad juba. Sööb ta mul iga 1,5 tunni järgi. Täna alates kella 7-st juba 9 korda! Pissib imevähe, oli mul pool tundi ilma mähkmeta ning ei teinud midagi. Ehk ka tema higistab meeletult. Mütsi ma talle enam pähe ei pane, sest pea on kohe läbimärg. Muidugi kui otsese päikese kätte korraks satub, viskan ühe kolm numbrit liiga suure lotu talle pähe, mille alt ta midagi välja ei näe. Aga vähemalt õhk käib siis läbi. 

Palun palun vihma ja 25 kraadist ilusat ilma. 30+ on liiga palju!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA mammuga trennis

10 thoughts on “Vingun. Kuum on.

  1. Minule mu venitusarmid millegipärast HULLULT meeldivad! Kuidagi soe tunne tuleb sisse, kui neid vaatan. Kas see on väga veider? 😀

    • Ma oleks ka enda omadega rahul, kui kõht pesulauaks tagasi läheks, aga ma ei viitsi üldse kõhulihasied teha, et nahk tagasi tõmbaks. 😀

      • Aga ega see nahk vist ei olegi selline mis tagasi tõmbab? Vist rohkem nagu õhupall, et kui korra liiga täis puhud, siis enam algasendisse ei lähe..

      • Mulle nüüd meeldib mu kõht ka täitsa, iga päev teen kõhulihaste harjutusi ja tulemus on lihtsalt imeline. Lihased on tunduvalt tugevamad ka. Väga rahul olen 🙂 Ma blogis olen Kõhukliinkust kirjutanud ka, soovitan sinna minna!

      • Lugesin seda millalgi ja kunagi ehk tuleksi see tee ette võtta. Aga enne tahaks veel ühekorra paisuda 😀

      • Vastupidi! Meil on ka teine laps plaanis kohe ja just enne seda lihased korda! Muidu tuleb pärast veel suuremat tööd teha. Eraldi rasedate programm on ka lausa. Ma kavatsen raseduse ajal ka harjutusi teha 🙂 Iseenesest ma võin sulle näidata ka neid harjutusi, Kadile ma pealiskaudselt seletasin aga ma ei tea, kas ta aru sai 😀 Aga sel juhul peab ise järjekindel olema, sest pole kõrval füsioterapeuti, kes juhendaks.

      • Muidugi näita, kui see sulle tülikas pole! Sest ma nii hädas pole, et miskit ette viitsiks võtta. Aga kes teab, vahelduva eduga ma siin ikka “treenisin” end 😀

  2. Kuigi mulle suvi ja kuumus meeletult meeldib, siis ei meeldi mulle üldse seda “nautida” siin. Oma õues, jalgupidi külmavee ämbris oleks palju talutavam…

Lisa kommentaar

