Mariel juba 5 kuune!

Kaalu on tal 6,150 kg, pikkust 66? Mina sain vähemalt kodus mõõtes nii palju. Arstil viimati käies oli 61, mis on vale, sest mitte ükski 62 asi talle enam selga ei mahu. Marielil on viiendaks elukuuks olemas juba kaks alumist hammast ning täna sai kolmandat korda kõrvitsapüreed maitsta. Tutvustan talle nädala kaupa maitseid, ehk annan nädal aega sama suure koguse. Koguseid ei tõsta enne 6.elukuud. Nüüd paar päeva annan veel kõrvitsat, täna tegin porgandi sügavkülma valmis. Siis kartul – kapsas – kaalikas jne. Ma ei tea, kui loen seda näputoidu raamatut, et üks selle negatiivne pool on suur segadus, siis ma kas ei oska last toita, või ma ei tea, milles asi, aga ka peale püree söömist pean ma lapse üleni dušši alla viima. Ma lasen tal ise lusika kätte võtta, mistõttu on seda kõrvitsat tal silmas-kõrvas-juustes-ninaaugus-loomulikult riiete-minu peal-põrandal ning kusagil kindlasti veel. Aga kui ma lusikaga suuni hakkan jõudma, kahmab ta selle mul nii ehk naa käest ära ja ma ei näe mõtet, milleks võidelda. Talle see mässamine igatahes meeldib, toitu kordagi välja pole ka oksendanud. Esimest korda ajas keelega veidi välja, aga täna juba võttis hea meelega. Reedeks ostsime ühe väikse tordi. Minu kaalulangetusele see küll hästi ei mõjunud, aga vähemalt mõistsin, et mul pole enam sellist jama süüa vaja. Tulemuseks olid kõrvetised ja kõhuvalu. Vähemalt sain õppetunni. Muidu oleme pea terve nädala kodus kuuma eest varjus veetnud, esmaspäev käisime piknikul ja nüüd nädalavahetusel pärastlõunal Salmistul rannas. Saime mõlemad esimest korda suve jooksul randa ja ujuma, ka lapsel kastsime varbad vette. Ainus halb asi seal rannas on SIPELGAD. Ja need suured ja noh, suured sipelgad. Päevitada või pikutada väga ei saanud, koguaeg pidi liikuma. Täna siis tegime mõne pildi ka tagant järgi sünnipäevalisega. Lõin meid mõlemaid üles ja puha 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kasva, lapseke, kasva! 🙂

Lisa kommentaar

