Peaaegu viienda elukuu perearsti visiit

Mariel  on täna 4 kuud ja 26 päeva vana. Reedel saab juba VIIE kuu vanuseks. Kuhu see aeg küll kaob?

Kaal 6100 g ja pikkust 61 cm ( viimane on vale, ma sain kodus rohkem! 😀 )

Kaaluiive on täiesti normis, pikkus ja pea ümbermõõt samuti. Mariel keerab end üle mõlema külje ilusti kõhuli. Sirutab käte abil rindkere maast lahti. Liigub käte abil ringiratast edasi. Vahetab mänguasju käest-kätte. Naerab laginal, on üleüldse rõõmus. Ja palju asju veel. Arst ütles ka, et ega roomamine enam kaugel ei ole. Edasimineku soov on küll juba väga suur. Kaua ikka ühe koha peal passida viitsib. 

17. juuli tulid suhu esimesed kaks hammast!

Ja arst soovitas hakata lapsele erinevaid maitseid proovida andma. Veidi kartulit, siis veidi porgandit jne. Ma veel mõtlen selle peale. Mind köidab ikka see näputoit. 

Kirjutasin ka avalduse, et lükata edasi vaktsiinisüstid. Ma tundsin, et nii oleks õige. Pärast 3. elukuul tehtud viisikvaktsiini olid 3 järgmist nädalat nii kohutavad, et ma otsisin juba psühhiaatrite numbreid. Kui enne oli ta rõõmus laps, nagu praegu, siis pärast süsti ta röökis tundide viisi, magas halvasti, ei söönud hästi, kõht läks lahti, näkku tulid punnid, käed ja jalatallad olid pidevalt märjad ja higised. Mind ei huvita, kui arsti jaoks on need normaalsed kõrvalmõjud. Minu jaoks ei ole see normaalne. Kuna ma hiljuti sattusin lugema ka uurimust, kui suur protsent imikute äkksurma juhtudest tegelikult kattuvad vaktsiinisüstide päevaga, siis see andis piisava tõuke need hetkel edasi lükata (võib-olla ka üldse ära jätta). Mina kardan. Eriti pärast viimase süsti kõrvalmõjusid. Aga see selleks. Igaühe enda valik.

Panen paar pilti ka tänasest piknikust 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Piiluvad poisse juba. Aiai 

2 thoughts on “Peaaegu viienda elukuu perearsti visiit

Lisa kommentaar

