Miks ma üldse kirjutan aka blogin

Noh, algselt tahtsin lihtsalt endale mälestuseks kirjutada meenutusi oma lapseootuse ajas, siis juba haiglas veedetud päevadest ja sünnitusest jne. Siis leidsin, et siia hea kokkuvõte teha oma tegemistest ja pilte panna – vanemad ja muud sugulased/mugulased on kõik nii kaugel ja kõikidele eraldi pilte saata on liiga aeganõudev – jällegi, hea lahendus. Ja kirjutades on tore end mõnikord välja elada. Iseloomult olen nagu mustlane, kui räägin, siis käte ja jalgade ja kõva häälega. Paljusid ehmatab see algul ära. Kirjutamine on kuidagi rahulikum, kuidagi rahustav. Lugesin kusagilt, et enne kui blogima hakata, tuleb endale selgeks teha, mis teemadel kirjutada. Noh, mul ei ole selge. Täna teen ühte asja – homme teist asja. Siis vahepeal jälle kirjutan. Kes loeb, kes ei loe. Ei otsi kusagilt karjuvat tähelepanu. Lihtsalt kirjutan oma tegemistest nagu täiesti tavaline inimene ikka. Väga tore, kui on lugejaid ja kellele meeldib, kuidas ma kirjutan. See annab ainult indu ja positiivsust juurde. Kui kellelgi tekib küsimusi mingi teema kohta, siis võib julgesti küsida. Vastan kuidas oskan. Niisama võib ka kirjutada. Mulle meeldib suhelda. Olen inimeste inimene.

Latseke oma creepy sofiega

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Miks ma üldse kirjutan aka blogin

  1. Ma tundsin mingil hetkel ka, et pean oma blogimist põhjendama… totter eks?! Mida aeg edasi, seda paksem nahk kasvas 😀

Lisa kommentaar

