Loomaaias

Käisime eile näitasime endid ka ahvidele ette ära. Kuna ilm oli niivõrd super ja loomaaeda minek oli juba ammu plaanis, siis võtsime sõbrad seltsi ja tegime selle käigu ära. Pidime kell 12 väravate juures kokku saama. Kell veerand 12 Mariel veel magas ja ma üldse ei raatsinud teda meelega üles äratada, nii siis ma palusin, et ärka juba üles, pliiiiiiiis. Õnneks ärkas. Siis söök, riidesse, tegime paar pilti, Mariel oksendas riided täis, riietevahetus, paar pilti, oksendas uuesti riided täis, uuesti riietevahetus, asjad autosse ja minekut. Käisin tipatapast ruttu läbi ( PS: super poodi, parimad hinnad: http://www.tipatapa.ee/ ), ostsin Marielile nokaga tassi, närimislutid, uue TT anticolic pudeli ja uued pudelilutid ja veel aluslinu ka. Panin üle 30 euro poes magama ja mis te arvate, kas ta võttis pudelist või tassist juua? EI. Pean iga päeva veidi harjutama teda tassiga. Mõtlesin enne, et olen ka moodne ja pildistan üles, mis ma kõik ostsin, aga ei. Uudishimu tappis kassi ja sai minust ka võitu, koukisin enne kõik asjad juba karpidest välja – neid loomalikult puruks rebides, sest ma ei leidnud kääre üles ja sinna need pildid läksidki.

Rocca al Mares nägime, kuidas loomaaia läheduses olid teeääred autosid täis pargitud. Hiljaks olime me juba niikuinii jäänud. Tegime ühe tiiru parklas, et no äkki on kusagil üks vaba koht. Kus sa sellega. Sõitsime siis Rocca parklasse ja jätsime auto sinna. Kiire jalutuskäik ja jõudsime väravateni, kus piletisaBa lookles kaugele kaugele. Sõbrad juba ootasid, kavalalt, üks ühes, teine teises sabas, et kumb varem jaole saab. Poetasime endid siis ka vaikselt nende kõrvale. Loodan, et keegi ei pahandanud… Imelik oli see, et ka lapsele on piletit tarvis, mis sest, et selle eest maksma ei pea.

Rahvast oli seal murdu, kahjuks loomi väga ei näinudki, kõik olid selle kuumaga peitu läinud. Jalutasime niisama ringi ja nautisime ilma ja “värsket õhku”. Mingi hetk läks lapsel kõht tühjaks ning kõige rahvarohkemas kohas pidin talle süüa andma. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks. Olen ka varem maininud, et avalik imetamine on väga okei ja lapsel on ju süüa tarvis. Siiski, mingi hetk oli tunne, et me saime rohkem tähelepanu, kui väike jääkarupoeg, kelle puuri läheduses me oma toitlustust läbi viisime.

Palun palun olge sallivamad avaliku imetamise suhtes. Ma ei ole mingi feminist ja ei jookse nüüd rinnad paljad mööda tänavaid ringi, üritan ka valida alati sobivaima koha lapse imetamiseks. Ma kusjuures ei olnud kursis, et loomaaias pidi täitsa ema – ja lapse tuba olemas olema. Nii siis tegin seda kohas, mis oli varjus ja kus oli istumiseks pink.

Loomaaiast ostsin muidugi suhkruvatti – no mis loomaaias käik see ilma selleta on. Putkast ostsime juua ja jäätist ka. Ma seisin seal vist pool tundi järjekorras. Minu taga seisis minust 3 korda suurem naine. Tekkis kohe peenike tunne.

Peale loomaaeda läksime Roccasse, tegime väikse poetiiru. Prismast ostsin Marielile viimaks puslemati ära – tänuväärne leiutis. Kuna mammu kõhuli olles palju tatistab ja ka piima välja ajab, siis ma lihtsalt ei jaksa neid tekke nii tihti pesta, kui tarvis. Matiga on mõnus – märja lapiga puhtaks ja salfakaga tõmban kuivaks. Ja neid saab ka kusjuures pesumasinas pesta, kui väga mustaks peaksid minema. Endale sain uued imetamisrinnahoidjad. Panin täna selga – aaah, feels like heaven. Mammu sai veel kaks jumpsuiti ja uusi sokke. Oeh, ma ei taha ette võtta jälle seda riiete sorteerimist. 62 asjad on nüüd ametlikult kõik väikesed, kõik sokid ja mütsid on ka väikesed. Aga kõik asjad on juba nii armsaks saanud, et täiesti piin on neid kuhugi kasti ära pakkida. Jah, hoian hetkel enda ostetud uued asjad säilituskastides alles – tuleviku tarbeks, no nii igaks juhuks. Mitmenda ringi riided olen kotiga uuskasutuskeskusesse viinud.

Aga nüüd pilte ka! Vaatan, et ma jube edevaks muutunud. Varem kartsin fotokat ja pildistamist nagu tuld, tekitas meeletult ebameeldiva tunde. Aga kui nüüd mu armas kursaõde Tuuli meid mu raseduse poole peal pildistas, siis sain sellest hirmust kuidagi üle. Oh, siin mu rasedapilte polegi. Jälle üks asi, mille peaks plaani võtma ja siia lisama 🙂

 

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Loomaaias

  1. Tere. Sul on väga tore blogi. Mul tekkis küsimus Su eelneva töö kohta. Kirjutad mitmel korral, et oled kokku puutunud sotsiaalteemadega. Mis see tähendab? Kas oled töötanud sotsiaaltöötajana?
    Veel huvitaks ka Su elukaaslase arvamus lapseootuse ja praeguse elu kohta. No juhuks, kui viitsid selle kirja panna.
    Igatahes aitäh toreda blogi eest. Rõõm lugeda!

    • Hei. Ma tänan heade sõnade eest! Ei, konkreetselt sotsiaaltöötajana tööle ma ei jõudnud veel asuda. Õpin Tallinna Ülikooli Pedagoogilises Seminaris sotsiaaltöö eriala rakenduskõrgharidusena, ehk mind on selle 3 aasta jooksul saatnud mitmed mitmed pikad praktikad erinevates sotsiaalvaldkondades. Esimesel aastal olin üle kuu aja lasteaias, siis noortekeskus JUKS-is, teisel aastal Kopli sotsiaalkeskuses ning KÄO täiskasvanutekeskuses Kopli üksuses ning kolmandal aastal nüüd Lasnamäe Linnaosavalitsuses. Valikpraktika, paar eksamit ja lõputöö jäävad nüüd sügisesse. Kahjuks tänu raseduse lõpus tekinud terviseprobleemide oli mul liiga keeruline igapäevaselt kooli käia, mistõttu jäidki mõned asjad sügisesse. Võtsin aasta akadeemilist. Viimasel praktikal julgustati meid oma praktikaid kajastama kui töökogemust, sest tegelikult seda nad ka on. 5-6 nädalat täistööajaga töö tegemist siiski. Kuid kindlasti on tulevikus soov, kui laps juba suurem, ka vastava eriala peal tööle asuda. Suur soov on ka ennast edasi täiendada ning lisaks eripedagoogikat õppida. Olen just erivajadustega inimestega väga tihedalt praktikate ajal kokku puutunud ja kuigi see teema on kurb ja veidi kole, siis mulle ta kuidagi sobis. Aga niipalju kui ma praegu oma mehelt ( oleme juba üle aasta ka seaduslikult abielus, mitte enam lihtsalt elukaaslased ) küsisin lapseootuse ja praeguse elu kohta, vastas ta lihtsalt, nagu mehele kombeks, et käib kah :D. Katsun sellest sõnaühendist siis millagil pikemalt kirjutada.

Lisa kommentaar

