Mul on täitsa normaalse suurusega laps

Käisin täna siis lõpuks Marieliga imetamisnõustaja juures ära, kuna õnnetuseks laenasin ma endale koju beebikaalu ja Mammu kaal pole see kuu just väga tõusnud. Kõigub viimased paar nädalat 5.5-5.6 kg vahel ja see pani mind veidi muretsema. Sirtsutab ta mul ka nagu linnuke, igas mähkmes on jälle väike kollane üllatus. Pole ime, et ta siis massivselt kaalu ei kogu. Mõtlesin ta siis igaks juhuks ette näidata. Läksime siis uueks söögiajaks itk-sse, kus meid võttis vastu Ada Vahtrik. Võtsin siis lapse paljaks ja juba nõustaja ütles, et miks ma üldse tulin. Ta võib isegi ilma kaalunumbrit teadmata öelda, et täiesti normaalses kaalus laps. Aga noh, olen kahjuks selline võrdlev ema ja KÕIK teised beebid, keda ma näinud olen, on temast suuremad… isegi meie grupi enneaegsed beebid. Kaalusime ta siis ära ja oligi grammipealt 5.5 kg. Võtsin siis istet ja panin lapse rinnale, samal ajal nõustaja küsimustele vastates. Laps sõi ahnelt. Vahepeal tegi isegi ühe rõõmukilke, umbes: “Oh, kui hea!” ja sõi siis edasi. Laps sõi seal end piimakooma ja magas mul hiljem kodus kolm tundi jutti. Nõustaja imestas, et nii suur laps üldse on nõus võõras kohas nii hästi sööma ja rahustas mind maha, et iga laps ongi erinev ja siiani on ta ju ilusti kosunud. Minu mure, et äkki mul saab piim otsa, lükkas ta ka ümber. Kuna laps sirtsutab nagu linnuke, siis selle tarbeks peab ju materjali olema. Kui seda poleks, poleks meil ka kakamaratoni. Ja kuna ta endale seal piima kurku tõmbas, siis juba see näitab, et seda kraami jagub. Soovitas mul beebikaalust loobuda ja teistega võrdlemine ära lõpetada. Ja kutsus kümne päeva pärast tagasi, kui ma soovin, et vaatame üle, kuidas ta kasvanud on. Tore teada, et kõik korras on, kuid siiski, raske on mitte võrrelda ja mõelda, kui pisike ta on, kui teised grupi beebid on juba 7-8 kg vahel sama vanalt. 

Heegeldasin talle täna peapaela 🙂

Image

One thought on “Mul on täitsa normaalse suurusega laps

  1. Saara sünnikaal oli suur aga vahepeal ta ei võtnud mul ka üldse juurde ja mind solgutati arstide vahet. Ma tegelt teadsin, et ei ole hullu midagi aga arstid ajasid ähmi täis. Kõige lollim asi oli ikka see, kui lastearst küsis, et kuidas ma üldse tean, et mul rinnas piima on. Kuule mine pekki onju. Aga nüüd on ta vist suht keskmine või isegi veidi väiksem võrreldes teistega. 🙂 Niiet jah, ema teab kõige paremini.

Lisa kommentaar

