Sain ka oma vitsad seoses hitleriemmedega

Nagu ikka, liitutakse rasedana/peale sünnitust feisbuugis erinevate beebigruppidega. Mul on meie Kevadpesa, mida ma ei vahetaks mitte millegi vastu. Nende kohta pole ühtegi halba sõna öelda. Aga neid gruppe on ju hulgi. Liitusingi siis peale sünnitust ühe veeburaribeebide grupiga ka. Olin tegelikult seal ka rasedana, aga nähes sealseid idiootsusi, lahkusin sealt üsna kiiruga. Aga peale sünnitust liitusin sellega uuesti, et näha, kas on ehk midagi paremaks läinud. Ja no ei olnud. Ega ma seal kaasa ei postitanud ega väga sõna ei võtnud, aga no nüüd hiljuti näes päevast päeva, kui rumalad on inimesed, viskas mul lihtsalt üle. Nagu ma ikka – ei saa mitte vaiki olla. Kui ikka massiliselt kirjutatakse, kuidas nende 3-4 kuu vanused lapsed ütlevad juba emme ja räägivad täislausetega, siis on see lõpuks juba nii halenaljakas, et polegi enam naljakas. Ma ju saan aru, et see on tibuemmede tüüpiline jutt – meie käime ja teeme, ma räägin ka nii, aga ainult seetõttu, et ma ei viitsi eraldi välja kirjutada, et mina ja minu laps, kuid ma ei kiitle, et minu 3 kuu vanune laps räägib, lauseid moodustab, sümfooniaid ette laulab jne. Minu laps koogab ja laliseb, nagu beebid ikka. Võin tunduda tähenärijana – nende märkus, ise ma seda ei leia, kuid ei tunne end kuidagi süüdi ka. No ja kui täna hommikul üks kirjutaski, et minu laps hakkas üleöö lauseid moodustama, siis ma lihtsalt pidin küsima, kas liht-või liitlauseid? Kas välted ka selged? Sündis kindlasti diplom näpus. Ja kus hakkas siis pihta. Kokkuvõtvalt olen ma nüüd maailma kõige õelam, sapisem, vastikum, jubedam, kurjem jne jne inimene terve maamuna peal ja minust on vaja lahti saada! Siis tehti minu kohta lausa eraldi teema! Ja siis lausa küsitlus, et mis te arvate, kas viskame ta grupist välja? Kõige koomilisem selle juures oli nende naiste enda kõnekeel – idioot, lollakas, peast napakas. Ehk terve kanakari tuli mulle kallale. Armas. Lihtsalt armas. Seal oli vaid ÜKS inimene, kes kirjutas teistele, et rahunege maha, oma mure, kui irooniast aru ei saa. Ja siis mingi imelik, kes kirjutas lampi, et küll ma heegeldan ilusaid papusid. Igatahes kirjutasin neile oma arvamuse ja lahkusin vabatahtlikult. Ja ka kõikidest teistest gruppidest. Oma närvide säästmiseks. Kindlasti on paljude arvates normaalne, anda 3 kuu vanusele lapsele viinerit lutsutada ja siis järgmine päev avalikult halada, et miks ta ometi oksendab ja tal on kõht lahti.. Hallooooooooo. Aga minu jaoks see normaalne ei ole. Vabandust väga. Ei ole ka normaalne oma meelelahutuseks hakata andma lapsele võimalikult varakult lisatoitu a´la, et vaatame, mis laps nägu teeb, kui me talle sidrunit maitsta anname. Mis sest, et ta ei vaja seda. Või et savi kõik, rinnapiim ja rpa – ostame tavalist poepiima ja anname seda, tuleb ju palju odavam. Aaaah. Millega inimesed mõtlevad? Ja kui midagi keegi öelda julgeb on õigustuseks – IGA EMA TEAB KÕIGE PAREMINI, MIS TEMA LAPSELE HEA ON. Veetes 3 aastat sotsiaalsfääris, olen näinud selliseid idoote, kes on emad, kes ei tea, mis tema lapsele hea on. Näiteks üks tore ümmargune Lasnamäe proua, kellelt laps lõpuks kohtu kaudu ära võeti, sest ta nuumas oma poega. Söötis ta haigeks, kuni 13. aastane poiss sai kodus infarkti. Õigustuseks röökis ta muidugi – minu laps, mina tean, mis talle hea on! Teine suurepärane vabandus on see – aga vanasti küll tehti ja ei juhtunud ju midagi. Kui palju on praegu haigeid inimesi, allergiaid, toidutalumatusi – ei tea küll millest. 

Ma tõsiselt kardan, et pean eriala vahetama. Või kuhugi üksikule saarele kolima. Aga kardan, et idiootsus jõuab igale poole järgi. 

Andke andeks, et ma nii irooniline-sapiline-otsekohene inimene olen, aga kogemus näitab, et roosas mullis elades kaua vastu ei pea. Elu jõuab järele.

4 thoughts on “Sain ka oma vitsad seoses hitleriemmedega

  1. Ojaaa, kaugeltki mitte ei tea kõik emad ISE mis nende lastele parim on. Ja siinkohal ei jää muud üle kui nende lapsukestele kaasa tunda ja veel rohkem enda oma hoida ja armastada.

  2. Pole küll ise mingi ideaalne ema, aga kurb lugeda/vaadata, milline lambakari ümberringi sigib. Üleeile nägin Prismas, kuidas üks fuuriast vene ema tõstis oma lapse peale käe, kuna too VAATAS lego karpi. Vaatas, mitte ei röökinud ega karjunud, et ta tahab seda. Lihtsalt vaatas. Ja siis tuli mutt ja tutistas poissi. Miks? Miks ometi?

  3. Kõige tähtsama unustasid – sa oled lihtsalt KADE 😀 😀 😀 Issand, kuidas see ajab naerma alati. Ütled midagi kriitilisemat ja kohe oledki kadedusest roheline 😀

Lisa kommentaar

