Niisama

Pole ammu ammu kirjutanud. Ma mõni päev isegi mõtlen juba peas jutu valmis, mis ma kirjutada tahaksin, aga see läheb meelest ära ja sinna ta tavaliselt jääbki. Õues lapsega jalutades on hea omi mõtteid mõelda, millest osasid ka vahel teistega jagada, kuid koju jõudes on jälle platsis rutiin ja sellised asjad kaovad peast ära. Näiteks helistasin ma 4 päeva perearstikeskusesse. Iga päev korra proovisin, ei võetud vastu ja kui ma mõtlesin, et okei, proovin veidi aja pärast uuesti, siis sinna see jäigi. Täna olin lõpuks ometi järjepidev ja peale 12 korda helistamist, sain vastuvõtulauast lõpuks kellegi kätte ka. Ja ennast jälle pahandada. Kiviõlis arst ütles, et analüüsi vastused kantakse digilukku, et ma helistaks perearstile, kes need üle vaatab. Aga mida pole digiloos? Analüüsi vastuseid loomulikult! Ma ei viitsi isegi jändama hakata ja sajasse eri kohta helistama hakata, et neid lõpuks kätte saada. Ju siis suremas veel pole, kui ise ühendust pole võetud. 

Eelmine nädalavahetus käisime jälle maal. Kahjuks ilm oli selline, nagu ta oli ja väga midagi teha ei saanud. Käisime oma vanadel sugulastel külas (vanaisa kasuvend ja tema naine). Nad kinkisid Marielile ilusa roosa kleidikese. Sõime kooki, jõime kohvi, mehed võtsid brändit. Selline mõnus istumine. Kuna ma olen lapsest saati palju vanema generatsiooniga lävinud, siis oli mul linna kolides nii raske aru saada, miks ometi on siin kõik vanurid nii vastikud ja ülbed ja kibestunud? Oma vanavanemate sõprade ja tuttavatega võin suhelda kui omavanustega. Jututeemasid jätkub alati ning nad tõesti räägivad väga huvitavalt. Pole olnud kunagi sellist tunnet, et oh jumal, nad on mingid vanad, ei või seda öelda ja toda. Nad on alati minu pärast rõõmustanud, mind julgustanud, mulle kaasa elanud. Ja see on nii positiivne ja vahva! 🙂

Tõin maalt ema käest tema rulluisud endale linna laenuks, olen 2 korda sõitnud. Ja ma olen loll! Ma olin arvestanud sellega, et esimene kord sõidan sada meetrit ja tulen paljajalu nuttes koju tagasi. Läks isegi paremini. Sõitsin 3-4 km. Aga kuna vahepealne tee oli nagu kuumaastik ja ma oma meest ei kuulanud, et kõnniks selle maa ketsidega ja siis paneks bussipeatuses rullid alla, sain ma ikka mõnuga seda jalavalu ka kannatada. Ja no loomulikult oleks ma peaaegu mustmiljonkorda kukkunud. Jälgisin eelmise aasta mentaliteeti, et ma kaitsmeid ei kanna. Sest siis ma ei ole enam nii ettevaatlik. Ja see toimis eelmine aasta ja toimis ka nüüd need kaks korda. Oleks ilmad soemad ja ilusamad, sõidaks hea meelega autoga Piritale rullima, Andres saaks nii kaua lapsega jalutada. Aga no sellise vihma ja tuulega kohe üldse ei kisu õue. 

Käisin ka Myfitnessi kehaanalüüsil. Ega seal midagi toredat ei olnud. Sain teada, et mul on lihas ja luumassi normist rohkem. Ehk ma olen peki all suure kondiga musklis põkk tegelikult. Ja et trenniga ma väga enda jaoks midagi ära teha ei saagi. Toitumine toitumine toitumine, mis on minu jaoks sada korda raskem. Ma enne elaks jõusaalis, kui sööks ainult salatilehti 😦 Pean end käsile võtma. -20 kg – palun mine minu küljest niisama ära, aitäh!

Eile käisime kahe teise beebiemmega sushitamas. Narva mnt-l on üks mõnus koht. Imehea söök ja väga hea hinnaga. Ma kahjuks koha nime ei vaadanud… Mariel tegi mulle jälle nalja, ja väljas olles käitus kui inglike. Hiljem Liisa tuli Frediga veel meiepoole ja mul piiga ärkas naeratus näol, ei olnud jonni ega midagi. Õhtul saime see-eest topelt! 🙂

Ja täna. Täna on nii unine päev! Mammu magab kolmandat lõunaund juba. Ei tea miks, kas tõesti ilma tõttu – ise magasin ka juba ühe une koos temaga ja silm vajub praegu ka vägisi kinni. Või siis Andrese teooria, et las magab, kui magab, siis kasvab. 

Mainin ka ära, et meil on käsil autovahetus – las poiss mängib, mina end sinna ei surgi praegu. Pealegi ma ei tea ka autodest midagi. “Mis auto teil on? Punane ..” Umbes nii tark ma autode koha pealt olengi 😀

Ja nädalavahetusel võtame ette reisu Hiiumaale. Kolmekesi esimest korda saarele! Sõbrad peavad sünnipäeva, teeme väikse kultruuritiiru mööda hiiumaad ja puhkame niisama 🙂

One thought on “Niisama

Lisa kommentaar

