Pudru ja kapsad

Ehk täiesti suvaline postitus asjadest, mis mulle praegu meelde tulid. 

Nägime täna jalutades pargis REBAST! Linnas ja rebane. Päris vahva oli, kuigi oli näha, et too vaeseke oli üsna segaduses sellest, kuhu kurmuse kohta ta äkki sattunud oli. 

Üks õhtu andsin Andresele poodi minnes veel oma pangakaardi kaasa, et PALUN ole inimene ja too mulle küpsiseid. Ta ei toonud… Suurest vihast ja solvumisest ma läksin üle tühermaa siit Grossi poodi. Andres ütles veel, et ma ette vaataks, siin liigub igasuguseid ringi. Ma ütlesin, et savi, ma pole enam rase, ma võin nüüd kakelda. Ja ta vastas: “No seda ma kardangi, et võid veel kellegile viga teha”. 

Võtsin täna Mammu sülle ja läksime suure peegli ette seisma. Algul ta vaatas väga hoolega, et ohoo, kes see seal on. Ja siis läks tal alumine mokk nii viltu kui võimalik. Nagu ma oleks teda hingepõhjani solvanud. Mina ainult naersin, sest see lihtsalt oli nii koomiline vaatepilt. 

Olen veidi kurb ka, sest piigal olid täna jälle gaasid, mis tähendas jällegi tissistreiki. See on nii kurnav. Ma ju tean, et ta tahab süüa, ta peab sööma ja siis tema ei taha. Ei kõlba, ja ma ei saa sinna midagi parata ka. Üritasin vist kolmveerand tundi teda igas asendis rinnale saada, aga tulemuseks oli ainult kohutav kisa. Ma juba lootsin, et saime sellest probleemist lahti. Aga ei 😦

Aasta ema nagu ma olen, olin peale seda nii väsinud, et ma jäin mingi ime läbi lihtsalt magama! Ehmatasin end üles, laps oli kaisus. Ju ta vaatas, et mutt kustus ära, pole enam kellegi peale karjuda ja jäi ise ka magama. 

Õhtul oli jälle sama jama. Olin juba leppinud mõttega, et trenni ma täna ei jõua. Jälle. Sest pumpasin mis ma pumpasin, väga midagi ei tulnud ja rinda ta ei võtnud ja ma ei saa ju jätta näljast last issiga koju. Lõpuks proovisin uuesti pumbata, sain 100 ml kätte, andsin lapse mehele üle koos pudeliga, viskasin riided selga ja JOOKSIN trenni. Jõudsin minutipealt. Ja nagu meil kombeks, siis issiga kodus oldi musterlaps. Ei mingit kisa, käisid veel koos jalutamas ja poeski. Ju see kõik minu kiusamiseks on. Muide issi pani lapsele 68 suuruses püksid jalga, et oleks ruumi varbaid liigutada. Laps on 55 cm pikk… Kujutate ise ette, mis soolikas ta välja nägi nendega.

Minu kõhus on meeletu gaasipidu, nii et ei imesta, et lapsel ka kõht valutab. Joon iga päev mitu suurt tassi tilliseemneteed, aga veel ei mõika 😦 Jumal tänatud, et trennis kõva muusika on…

Issi mängib meil hetkel elektrikut. Olen talle korduvalt öelnud, et mul ei ole laibaga midagi peale hakata, aga ta ajab oma jonni nagu eesti mehele kombeks ja nikerdab ise. Kuramuse mehed, ma ütlen. 

Sain täna kätte ka kurikuulsa Sophie kaelkirjaku, võtsin siis pakis välja ja surusin Mammule pihku. Koheselt sattus tolle eluka kõrv talle suhu, mida siis keeleotsaga maitsti ja siis oksenägu pähe tehti. Panin luti tagasi. Ehk mõni teinekord. 

Käisin ju jalutamas ka, et aprilli kuu kärutamise challengile ilus punkt panna ja see kuramuse ENDEL ei hakanud tööle! Mingi kümme kiltsa nüüd niisama kõnnitud 😀

Homsest siis uus võistlus ja kui aprilli eesmärgi, vähemalt 150 km jalutada sain ilusti isegi ületatud, siis mai kuu eesmärgiks on 200 km. 

Myfitnessist ma tõenäoliselt loobun. Õhtuti on nii palju muid käimisi ja Andres ei saa nii tihti töölt varem ära tulla, et lapsega olla ja mõttetu maksta 49 euri iga kuu pea tühja. Toon nüüd nädalavahetusel maalt ema käes rulluisud linna ja hakkan hoopis nendega ringi vurama. Eelmine suvi sain tänu rullitamisele juba päris normaalse inimese moodi välja näha, äkki teevad nüüd ka imet. Pöidlad pihku!

Ma oma valgendava hambapasta katse pidin ka pooleli jätma, sest ma ei tohi kasutada enam flouriga hambapastasid. Naiss.

Lähen nüüd lapsega koos dušši alla ja katsun ta magama saada 🙂

 

 

Lisa kommentaar

