Kuus küsimust

Kätlin andis mulle ka võimaluse neile kuuele kurikuulsale küsimusele vastata. 

1. Kui sul oleks võimalik võtta endale ükskõik milline loom, siis kelle sa võtaksid?

Ma olen kassifriik. Ükskord sõitsime mehega mere äärest koju, tee ääres oli kass ja ma kiskusin sõidu pealt auto ukse lahti ja hüüdsin KIIIISUUU. Meil oli endal ka kass, aga pidime ta maale vanaema juurde ära viima. Kunagi meeldisid väga närilised ka. Ostsin salaja hiiri ja rotte koju, vahel püüdsin mõne niisama põllu pealt kinni. Loomi on meil alati kodus olnud. Vanaema juures maal oli vanasti isegi hobune. Lambad olid väga ägedad! Tibupojad iga aasta, küülikud ja nende pojad. Pardid, kuked, kanad. Koer kindlasti. Aga praegu tahaks ma siili. Siilid tunduvad tšillid loomad. 

2. Kelle blogi lugedes tekib sul tunne, et sa tahaksid minna ja temaga paar drinki teha?

Vot ma ei oskagi öelda. Küll ma mingi teema leiaks ükskõik kellega. Nii et pakkuge julgelt. Kes tahab, võime kärutades mõne kohvidringi teha kusagil 🙂

3. Mis oli su viimane heategu?

Ma ei mäleta viimast, aga sügise lõpus andsin suure hunniku korralike riideid Lasnamäe linnaosavalitsuse lastekaitseosakonda, kes need siis abivajajateni toimetasid. Võin ära mainida, et kerjustele, eriti neile, kes on mingi võõrkeelse teksti või veel hullem, looma ja lastega tänavatele roninud, ei anna ma midagi, annaksin hoopis heameelega jalaga! Raisad ja petised. Linnavalitsuses praktikal olles sain nii mõndagi nende kohta teada. Kuidas nad ennast vigaseks maskeerivad ja siis almusi paluvad, ainult andke raha, mis siis maha juuakse. Vastik. Üleüldse ma olen väga vastuoluline tulevane sotsiaaltöötaja. Ma ei salli inimesi. Poleks inimesed nii debiilsed, oleks probleeme ka palju vähem. Hävitaks mõned heameelega lihtsalt ära. Lapsepeksjad, pedofiilid, narkomaanid ja muud idioodid. Metsas maha lasta, sest ega nemad ennast parandada ei suvatse. Nad ei suudagi. 

4. Mis asjad sind närvi ajavad?

See läheb nüüd eelmise küsimusega kokku. Ajabki närvi inimeste idiootsus, rumalus, saamatus. Inimkond on nii ära rikutud, et üldse ei imesta, kui loodus meie planeedile varsti uuesti restardi teeb. Kuid ma kardan, et ega ka uus sats inimesi puhtal maamunal väga kaua normaalsena ei püsiks. 

5. Mis oli viimane uus asi, mida sa sõid ja mida enne mekkinud polnud?

Kalevi uued mündikreemiga vahvlid? Olid uued, polnud enne saanud. Väga meeldisid, julgen soovitada.

6. Millal viimati nutsid? Miks?

Siis kui mul hammas valutas! :(. Peale sünnitust olid ka emotsioonid paar nädalat üsna sassis. Siis sai ka iga tühise asja pärast töinama hakatud. Pastakas kukkus maha – nutt. Kohvi jõudis enne ära jahtuda, kui ma seda juua sain – nutt. Jne. 

Mul vist kahjuks kellelegi edasi pole seda küsimustiku anda, sest kõik, kelle blogi ma jälgin ja loen, on minu teada selle juba ära vastanud. Kuid kes soovib, laske käia 🙂

 

 

Lisa kommentaar

