ARK

MA SAIN TEOORIAEKSAMI ÜHE VEAGA LÄBI! 

Ma ei hakanud isegi vaatama, kus ma vea tegin, sest ma olin nii äksi täis, et ma läbi sain! Ilma viperusteta asi siiski ei läinud. Kuna enne kodust lahkumist oli vaja kiiruga veel laps ära sööta ja valmis panna, siis et mitte hiljaks jääda, jõudsin ma kaasa haarata vaid id-kaardi ja telefoni. Muud tähtsad paberid, nagu autokooli tunnistus ja tervisetõend jäid mul koju. Mistõttu pidin ma käima kabinetist kabineti, kirjutama avalduse, et palun mind (lollakat ja hajameelset) siiski eksamile lubada. Ma vannun pühalikult, et toon need muud paberid homme järgi. Väga väga häbi ikka. Pidin seal putkas pilti ka tegema, mis nägi välja KOHUTAV :). Ja siis minema veel neljandasse putkasse, küsima numbri ja siis ootama, et anda viiendas putkas allkiri. 

Andres istub ilmselt neljapäeval-vabal päeval tööl, sest minu ringisõitutamiste tõttu jõuab ta tihti tööle poole päeva pealt. Naljakas oli näha, kuidas ta ülemusele skype kirjutas, et jään täna hiljaks, pean naist sõidutama ja last valvama. Aga ta on hästi tubli kanaissi ja on Mammuga koos hea meelega. Arki juures istusid ka koos õues mändide all, mitte ei kopitanud autos 🙂

Homme siis peab jälle vara ärkama ja selle pika sõidu Mustamäe taha otsa ette võtma, et need muud paberid ära viia. Ja siis panen sõidu aja kirja, helistan oma autokooli sõiduõpetajale, panen tema juurde veel mõned sõidud kirja ja loodetavasti mai lõpuks on load käes!

Lisa kommentaar

