Hambaarstid on kõige suuremad röövlid

Eile oli nii tore päev! Saime kahe teise beebiemmega kokku ja kärutasime siit minujuurest alla Kadriorgu, seal liitus meiega veel kolmas hot mama. Otsisime ühe välikohviku ja mõnulesime seal. Ja kuigi Mammu enne toas mind juukseid katkuma pani, pidas ta end õues ideaalselt üleval, magas nagu mishka ja ei teinud ühtegi piuksu. Ärkas alles kodus naeratus näol. Magas lausa NELI tundi.

Ja kodus. Oh õudust. Mind tabas meeletu hambavalu/närvivalu. Ma ei saanud arugi mis juhtus. Pole elusees nii valus olnud. Meeletud valusähvakad käisid hambast ja peast läbi ja võttis isenesest pisarad voolama. Helistasin kohe Maxillasse, kuid kahjuks neil polnud enam õhtuks vabu aegu. Kuid kuna seal nii super teenindus on, siis administraator lubas hambaarstile mu mure edasi rääkida ja hambaarstil mulle tagasi helistada ja soovitusi jagada.

Kuna valu ära ei läinud, helistasin veel 4 erinevat kliinikut läbi, kus peaks olema erakorraline vastuvõtt. Oli neis jee. Ajad kinni, üks hakkas lausa ülbitsema, et kas ma kella ei tunne. Sulgemiseni oli veel 2.5 tundi…

Võtsin siis kaks paratsetamooli. Mis aitas vaid korraks.

Lõpuks helistasin uuesti Maxillasse, et kas äkki hommikuks on vabu aegu. Õnneks oli. Ja veidi peale seda helistas mulle ka hambaarst. Ütles, et midagi muud teha polegi, kui end valuvaigisteid täis nuumata. Söötsin siis enne lapse ära, pumpasin nii palju piima välja, kui tuli ja võtsin 3 ibuprofeeni.

Lapse ees olid kohutavad süümekad, et ta pidi pudeli järgi ootama. Aga tabletid võtsid vähemalt valu ära ja lasid mul öö üle elada.

Hommikul nagu enam ei valutanudki midagi, aga hambaarstile minemata ka ei jätnud seetõttu. Seal siis surgiti ja koputati ja valust polnud enam haisu ka. Ja kui arst lõpuks selle õige koha üles leidis. Aiiiiiiiiiiii, ma oleks tahtnud mööda seinu üles ronida. Appi. Mul polnud sünnitades ka nii valus.

Tuli välja, et oli tulnud auk läbi kahe hamba. Ma ei saa aru, mismoodi. Puuris need lahti, pani rohtu ja ajutised plommid. Nüüd ootame. Kui hakkab uuesti valutama, peab hakkama närve suretama… ja mu rahakotti… Kui ei, siis pannakse see õige täidis sisse. Ja suretatakse mu rahakotti.

Tänane arve süsti, puurimise ja prooviplommi eest oli juba 69 euri. Ma-sen-dav!

Ja veel selgus, et mul kehas flouri üleküllus, ja seetõttu hambad läksidki laiguliseks. Pean flourivaba hambapasta muretsema, siis pidi see ise ära taanduma. Ma ei saa aru, mismõttes. Kust ma selle flouri üledoosi nüüd veel sain. Andres peseb sama hambapastaga ja tal küll miskit häda pole.

Ma olen üks suur sitamagnet, ma ütlen! Peaks ka Venemaa ekstrasensid end läbi skännima kutsuma. Kaua võib!

 

Tegime Marieliga hommikul ühe kiire pildi ka. Küll on tore hambaarstile minna!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lisa kommentaar