Olen veel elus ja varbake ka

Peaks siinkohal “kedagi” ette ja taha tänama, sest meid õnnistati isegi ühe pea 4 tunnise ööunega. See on VÄGA harv juhus. Peale seda ärkas Mariel ikka 1,5-2 tunni järgi. Hommikul siis kiire kohv ja võikud ja hakkasime kohe koristama ja kraamima. Kuigi seda vist rahvatarkuse järgi Suurel Reedel teha ei tohiks. Aga no kaua see laps magab põrandal vankrikookonis. Ei ole just kõige toredam koht. 

Mammu tšillis siis peale enda söögikorda kookonis, rääkis oma praemunadega jälle juttu, ma tassisin samal ajal tuba asjadest tühjaks. Johhaidii kui palju tolmu võib koguneda kapi taha. Teised orgunnisid vanaema toast ühte voodit minema ja teist asemele ja siis asju oli vaja jälle ümber tõsta. Tõin tuppa suure pappkasti ja kappidest ja riiulitest lendasid kõik mittevajalikud asjad – riided, jalanõud, mänguasjad jms kraam kõik sinna sisse. Andres viis selle ruttu autosse, et vanaemal ei tekiks kiusatust neid salaja kappi tagasi laduda. Eile viskasin ärakuivanud markereid minema, ta nokkis need ka kotist välja, sest midagi saaks nendega ju kindlasti veel teha. 

Ma ei tea, kas seda kogumismaaniat on kuidagi mõjutanud vene ajal elamine või mis, aga mitte midagi ei visata ära ja kõike mis vähegi saab, peab koguma ja alles hoidma. No ei ole tarvis tervet lakapealset hiirekakaseid auklike 50 aastat vanu riideid või siis katkist mööblit või kõige parem, kastide viisi aastakümnetetaguseid vanu ajakirju. Laeks oli minujaoks vist see, kui vanaisa lasi Teedevalitsusel(viletsusel) vanad betoonist elektripostid meile aeda tassida, sest ÄKKI läheb vaja. Suvel tellime siia konteineri ja kõik mis ei põle, lendab sinna. Kõik mis põleb – ütleme nii, et me saame küla kõige vingema Jaanitule.

Siis kui tuba korda sai, söötsin lapsel kõhu täis ja mu ema tuli röövis ta ära. Ise ma hetkel kahjuks jalutama veel ei pääse, siis oli tore, et keegi annab mulle vaba aega ja laps saab mõnusalt värskes õhus, linnulaulu keskel lõunaund magada. Vaba aja passisin ma arvutis. Kuramus. Tassisin veel linnast kaasa poolelioleva heegelduse, et teen Mammule maale ka ühe mõnusa teki. Pole selle kolme päeva jooksul veel neid asju kotist välja võtnud. HOMME!

Andres käis niikaua Aseris oma kasuema juures ja surnuaial koristamas. 

Täna oli ka saunapäev. Minu saunaskäik oli üsna komöödia. Jalg ei tohi ju märjaks saada. Nii ma toppisin selle 3 kilekoti sisse ja tõmbasin teibiga kinni ja mingi ime läbi jäi isegi jalg kuivaks. Marieli pesime ka saunas kausis puhtaks. Õnneks talle vesi meeldib. Aga seetõttu on meie veearved üle kahe korra suuremad. Peale esimest kuud olime targemad. Nüüd teeme vaheldumisi vanni-dušši. Dušš meeldib talle isegi rohkem, eriti kui vett pähe lasta. Ühe korra oleme teda ka suures vannis ise ujutanud. Kõhuli oli üsna koomiline teda panna, nii kui lõug vett puutus hakkas keel kohe käima 😀

Aga nüüd tuleb sõrmi ja varbaid ristis hoida, et Mariel ilusti magama jääks ja kaua magaks ja meil ka magada laseks natuke. Homme läheme näitame pühade puhul lapse siis ämmamammale ka ette. Ja vist teeme väikse Rakvere tripi. Midagi oli ehituspoest vaja. 

 

Üks retro Lasnamäe pätt 

Image

2 thoughts on “Olen veel elus ja varbake ka

  1. Jaa, see vanaemade kogumismaania on nõukaajast kaasa saadud. Mul mõlemad vanaemad ei raatsi mitte midagi minema visata ja kohati on see ikka väga ärritav 😀

  2. Ma sain eile endale kolm väga seksikat roosat pitsiga kombineed vanaema käest. Uued. Umbes 40-50 aastat tal kapis seisnud ja “õiget aega” oodanud 😀

Lisa kommentaar

