Magamine on nõrkadele

Ilmselgelt, sest Mariel tõusis juba millalgi 6 aeg, andsin siis süüa, siis jäi korraks uuesti tukkuma. Ma ise olin nagu koomas, ei jaganud ööd ega mütsi, mis üldse toimub. Tahtsin magada. Järgmine hetk kuulsin jälle, kuidas keegi mulle kõrva karjub. Ajasin end siis üles, võtsin lapse sülle, ikka nutab. Imelik. Siis äkki tundsin, kuidas tal riided kõik märjad. Suurepärane mähkmevahetaja issi oli öösel kehva tööd teinud ja mähe lekkis. Muidugi on siis rõve olla, ise karjuks ka kui märjad riided seljas oleks. 

Andres oli jõudnud enne meid juba üles tõusta ja hommikusöögi valmis teha. Ta võttis lapse üle, läks tal riideid vahetama ja ma sõin ruttu pühapäevahommiku traditsioonilist omletti, kõrvale oli ta isegi eraldi taldriku peale valmis lõiganud kurgi ja rediseviilud ja tükeldanud värsket rohelist sibulat. See viimane nii hea polnudki, kui redis. 

Ja nüüd, kus päev juba lõunas, Mariel ikka ei maga. Kussutame ta süles magama, kõik on korras. Tõstad ta siis voodisse ja silmad plaks lahti nagu tõllarattad ja varsti järgneb sellele kisa, sest kes ikka niisama pikutada viitsib. Hakkab ring jälle uuesti peale. Nüüd ta VIST magab. Vist, sest ma olen täna juba umbes kuus korda arvanud, et oh, vist jäi magama. Ja siis kuulen jälle kusagilt: wäääää. Ja jälle… 😀

Mul on eilsest kõik kohad meeletult kanged ja valusad, aga kuna me sõidame juba kolmapäeva hommikul maale ära ja jõuame alles pühapäeval, pean end täna siiski trenni vedama. Broneerisin koha BodyArti. Niipalju kui ma lugedes aru sain, siis see on mingi segu joogast, pilatesest, idamaistest võitluskunstidest jne. Äkki venitan oma lihased paika tagasi. Igatahes proovin siis ära. Aga seda alles õhtupoole. 

Kuna sajab ja jalutama ei pääse, siis mõtlesime, et läheks vaataks Bauhausis tapeete. Korteri omanikud andsid alguses juba loa, et võime siin kõpitseda kui tahame, aga oma rahade eest. Elutoa tegime juba üsna alguses korda, peaaegu, et tasuta, sest me tõime maalt kollast värvi ja töövahendid. Ostma pidime ainult väikse jupi värvitavat tapeeti. Mulle meeldib. Kollased seinad ja pruun mööbel. Sellised pehmed ja kodused toonid. Nüüd tahaks ette võtta magamistoa, praegu on seal väga kirju roosiline tapeet, tahaks veidi midagi rahulikumat. Või siis ühte seina midagi värvilisemat ja teistesse rahulikumat tooni. Suures kolatoas tahaks ka jõuda tapeedi ära vahetada. See originaalis on omanikel lastetuba olnud, neil olid teismelised kaksikud seal. Tapeet on liblikaid täis, ja liblikatega tapeedi peale on pandud veel plastikust liblikad ja liblikaid on kleebitud isegi lakke ja mulle ei meeldi enam need liblikad, sest neid on lihtsalt liiga palju. 

Tahaks ruttu nüüd veel ühe uinaku teha, sest erinevalt Mammust, mulle meeldib magada!

Lisa kommentaar

